Створюєте свій унікальний сайт Wix і хочете справити незабутнє враження на відвідувачів? Ви потрапили в правильне місце. Візуальний контент допоможе сформувати те враження, до якого ви прагнете. Навіть не будучи фотографом, ви повинні приділити особливу увагу відбору зображень, щоб гарантувати успіх сайту.
Маючи нескінченну кількість варіантів, ви напевно ставите питанням: «Які фотографії виявляться найбільш ефективними в залученні відвідувачів?». Пропонуємо перелік порад, які допоможуть вам зробити правильний вибір і виділити ваш сайт на фоні інших.
Кумедне зображення на сайті Pixster Photobooth, створеному на платформі Wix
Інформуйте
Головна сторінка сайту – це перше, що потрапляє на очі відвідувачам. Що вона говорить про вас або про ваш бізнес? Великі, привабливі зображення – це відмінний спосіб передати суть сайту з однієї подачі.
*Порада: скористайтеся анімованою галереєю зображень, щоб передати вашу історію в найбільш компактному форматі. Тут ви знайдете покрокову інструкцію по додаванню анімованої галереї.
Дивовижна фотографія на тлі сайту агенції Spotlight 3d
Заманювати
Бажано, щоб зображення заохочували відвідувачів сайту з першого погляду. Паррис Уітінгхем, засновник Parris Whittingham Studio, говорить про свої улюблені фотографії, що вони «віддають»: тобто викликають емоційний відгук. Дійсно, це і є найважливіша якість першокласної фотографії.
*Порада: постарайтеся визначити дію, на яку ви прагнете мотивувати відвідувача – зареєструватися, поділитися, підписатися, пожертвувати, купити… Спробуйте уявити собі, як виглядає зображення, яке допоможе підштовхнути відвідувача до цієї дії.
Зображення на сайті фонду Keys Of Change мотивують відвідувачів на благодійність
Спонукайте!
Активні зображення краще пасивних. Здивуйте відвідувачів енергійною індивідуальністю вашого бренду або продукту. Зображення такого роду володіють, як правило, високою різкістю і яскравими тонами. Додавайте жваві фотографії всюди, щоб заволодіти увагою користувачів і змусити їх залишитися на вашому сайті.
*Порада: При оформленні галереї не завантажуйте всі фотографії відразу. Відберіть найживіші зображення і залиште тільки їх.
Фотограф Beach Chic демонструє свої запаморочливі роботи
Особи та об’єкти
Людина – істота соціальна, тому легко привернути її увагу за допомогою зображення обличчя. Однак не варто вирізати з фотографії інші елементи – зображення об’єкта теж здатне донести важливу інформацію. Безсумнівно, при просуванні товару або послуг з дизайну варто використовувати привабливі фотографії, які виставлять об’єкт в найкращому світлі. В даному випадку, зображення обличчя може послужити відмінним способом для передачі емоцій або цінностей.
*Порада: якщо ви хочете підкреслити високу якість товару в інтернет-магазині, завантажте кілька фотографій для детального перегляду кожного продукту окремо. Показуйте товар з різних ракурсів і кутів зйомки або продемонструйте його у природному застосуванні.
Незабутнє фото на незабутньому сайті Jermaine Mcneal
Персоналізуйте
Цілком можливо, що ви знайшли ту саму ідеальну фотографію, але з тієї чи іншої причини вона не гармоніює з дизайном сайту. Це не біда! Можна скористатися редактором зображень, вбудованим в конструктор Wix, щоб відредагувати фотографію за своїм бажанням.
Обрізка, зміна розмірів, зміна відтінків, балансування кольору і тіні, контроль чіткості (різкість, контраст) і багато інших ефектів дадуть вам можливість відредагувати зображення так, як ви хочете. Тут ви знайдете докладну інформацію про роботу з редактором зображень в конструкторі Wix.
Апетитні фотографії на сайті кейтерингу Енріке Моралес
Найголовніше:
- Не бійтеся бути побаченими і почутими! Не слід піддаватися бажанню скористатися стандартними, «надійними» фотографіями. Неважливо який сайт ви створюєте, нехай він виблискує вашої унікальністю!
- Користуйтеся зображеннями, щоб розбити текст на сторінках, насичених контентом. Відвідувачі сайту будуть вдячні вам за візуальні паузи.
- Оновлюйте зображення на сайті час від часу, щоб освіжити його зміст.
За матеріалами WiX.com