Як вам напевно вже відомо, пошукова оптимізація сайту – процес не з простих і вимагає зусиль з вашого боку.
Якщо ви вже знайомі з ключовими факторами, які впливають на ранжирування сайту в пошукових системах, вам напевно доводилося чути словосполучення «метатег Title» або «тег заголовка». Давайте зрозуміємо, що це за тег, і як можна його використовувати для підвищення позиції сайту в пошуковій видачі.
Що таке метатег?
Метатеги – це текстові описи, які дозволяють пошуковикам зрозуміти тематику вашого сайту. Це ваш спосіб повідомити як пошуковій системі, так і користувачам, що знайшли ваш сайт в пошукових системах, про що ваш сайт (і чому його обов’язково варто відвідати!). При цьому метатеги не відображаються на вашому сайті, а видно лише в пошуковій видачі.
Що таке метатег «title»?
Метатег «title» – це заголовок сайту або окремої сторінки. Тема сайту є найважливішим фактором при ранжуванні в пошукових системах, але не варто нехтувати заголовками сторінок – вони теж допоможуть залучити трафік на ваш сайт.
Правильне написання тега «title» для сайту нерідко стає найскладнішою частиною креативного процесу при створенні сайту. Навіть якщо ви вже витратили кілька годин на вибір відповідного назви для вашої компанії і відповідного доменного імені, вам доведеться виконати неменшу роботу, коли справа дійде до написання метатега «title» для пошуковиків. Адже заголовок сайту може як допомогти користувачам знайти вас онлайн, так і ускладнити для них це завдання.
Класична структура тега «title» невеликої компанії виглядає так:
Ключові слова | Назва компанії | Адреса *
* Якщо у вас немає адреси, це поле можна пропустити.
Ось кілька важливих порад з написання тега «title», які допоможуть залучити трафік з пошуковиків (як Яндекс, так і Google):
- Як правило, пошуковики обмежують кількість символів, які можна використовувати в тезі «title». Тому бажано зробити заголовок коротким, легко читаним і добре помітним. Незважаючи на те, що в Wix ви можете написати тег «title» з 70 знаків ми рекомендуємо обмежитися 50-55 включаючи пробіли.
- Не забувайте, що в різних пошукових «title» буде виглядати по-різному. Якщо якісь із слів тега заголовка співпадуть із запитом користувача, пошуковик виділить ці слова. У результаті розмір поля «title» у видачі збільшиться, тому краще завжди робити його якомога коротшим.
- Використовуйте вертикальну риску як роздільник між різними категоріями, описаними в полі «title», щоб їх було легше прочитати.
- Крім пошукових результатів, тег «title» відображається у вкладках браузера і в репоста в соціальних мережах, тому намагайтеся зробити його зрозумілим і акуратним.
- Ви працюєте в конкретному регіоні? Тоді вкажіть вашу адресу в тезі «title». Таким чином ви підвищите відсоток релевантних відвідувань, так як користувач відразу зрозуміє, чи доступні ваші послуги в його місті. Плюс відвідувачам вашого сайту не доведеться розчаровуватися, дізнавшись, що товар, який сподобався не можна придбати поблизу.
Напишіть в «title» те, що будуть шукати ваші користувачі
Вид тега «title» залежить від результатів пошукової видачі Google, Яндексу або іншої пошукової ситеми. Якщо запит користувача збігається з тим, що написано у вас в тезі «title», пошукач не тільки покаже ваш сайт у видачі, але і виділить відповідності в тексті. Тому при написанні тегу «title» необхідно враховувати потенційні запити ваших відвідувачів.
У вашому розпорядженні є кілька безкоштовних інструментів для підбору релеваніних ключових слів. Скористайтеся Планувальником ключових слів Google AdWords або Підбором слів Яндекс, щоб з’ясувати, які ключові слова використовують ваші відвідувачі в кожному з пошуковиків. Додайте їх в тег «title», щоб зробити його більш ефективним.
Покрокова інструкція підбору ключових слів для Вашого заголовка.
- Увійдіть у ваш аккаунт в Google Adwords або Яндекс.Дірект.
- У Google: перейдіть у вкладку Інструмент → Планувальник ключових слів; Яндекс: на сторінку «Підбір слів».
- Знайдіть відповідні ключові слова.
- Компаніям, працюючим в конкретному регіоні, потрібно також вибрати регіон, в якому вони хочуть з’являтися в результатах пошуку.
- Працюєте по всьому світу? Тоді замість вибору регіону ви можете задати мови пошуку.
- Вибравши підходящий регіон і мови, натисніть «Отримати варіанти» або «Підібрати».
Так ви зможете знайти безліч нових ідей для підбору ключових слів, відповідних вашій сфері діяльності.
За матеріалами WiX.com