Як правило, сторінка «Контакти» – останнє, про що думає власник сайту. І дарма: адже саме через контактну сторінку відвідувачі сайту можуть зв’язатися з Вами.
Тепер, коли створення сайту не представляє особливої складності, у Вас буде достатньо часу, щоб як слід продумати всі деталі сторінки «Контакти» і оптимізувати її для отримання максимальної ефективності.
Як створити ефективну контактну сторінку?
Досить дотримуватися трьох простих правил:
- Головне завдання контактної сторінки – перетворити інтерес відвідувачів до сайту в бажання зв’язатися з вами. Бажано зробити цей процес максимально простим для них і надати їм кілька варіантів для зв’язку з вами.
- Сторінка «Контакти» повинна служити ще одним підтвердженням того, що користувачі зробили правильний вибір, вирішивши зв’язатися з вами. Іншими словами, вона повинна вселяти довіру.
- Сторінка «Контакти» повинна бути складовою частиною вашого бренду. Якщо весь ваш сайт виконаний в певному креативному стилі, то і контактна сторінка повинна бути виконана в тому ж стилі.
Не забувайте: немає такого правила, яке підходило б усім сайтам. Ви знаєте вашу аудиторію, як ніхто інший, тому ретельно вибирайте використовувані інструменти.
Сторінка «Контакти» повинна складатися з:
- Адреси вашого офісу: вказівка фактичної адреси важливо не тільки для комунікації. Адреса офісу служить підтвердженням того, що Ви дійсно існуєте в офлайн-світі, і допомагає викликати довіру. Якщо у Вас немає офісу, використовуйте віртуальний офіс або орендуйте поштову скриньку.
- Карти Google: якщо у Вас є фактична адреса, обов’язково додайте на сторінку карту Google або Яндекс із зазначенням вашого місця розташування.
- Телефонного номера: виберіть постійну адресу, до якої можна було б прив’язати телефонний номер. Особливо якщо у вашого сайту є мобільна версія. Таким чином, відвідувачі мобільної версії сайту зможуть зателефонувати Вам, натиснувши всього на одну кнопку.
- Номери факсу: як не дивно, факси все ще популярні, і багато людей вважають за краще користуватися ними, а не сканерами, електронною поштою, Dropbox і т.д. Якщо у вашій компанії відправка документів клієнту – справа звичайна, Вам варто додати номер факсу на сторінку з контактами.
- Контактної форми: Ви обов’язково повинні дати користувачам можливість зв’язатися з вами через сайт. Для багатьох це самий простий, швидкий і зручний спосіб зв’язку. Ви можете скористатися контактною формою Wix або вибрати будь-яку іншу форму для відправки повідомлень у Wix App Market.
- Адреси ел. пошти: нехай ваші потенційні клієнти вибирають найзручніший спосіб зв’язку з вами. Для тих, кому легше написати пару рядків, бажано вказати вашу адресу електронної пошти. В ідеальному варіанті, це буде адреса корпоративної пошти з вашим доменним ім’ям від Google або Яндекс.
- Посилань на соціальні мережі: для багатьох людей ВКонтакте, Facebook та інші соціальні мережі давно стали невід’ємною частиною їхнього життя. Тому варто інтегрувати сайт з вашими сторінками в соціальних мережах.
- Кнопки Skype: Ви можете додати на сайт кнопку дзвінка або чату в Skype. Це хороший варіант для міжнародних компаній, у яких немає безкоштовного номера.
- Додайте щось від себе: у Вас є можливість віддячити користувачів за відвідування вашого сайту, додавши невелике повідомлення або забавну картинку на сторінку «Контакти». Це допоможе створити невимушену атмосферу і налагодити контакт з клієнтами.
Приклади прекрасних контактних сторінок від користувачів Wix
Перейдемо від слів до справи і покажемо вам відмінні приклади контактних сторінок, створених користувачами Wix:
Ілюстратор Lera Mishurov(a) >>
Дизайн-студія Me Myself and I >>
За матеріалами WiX.com