Що таке #хештег і як його використовувати?

Колись # був просто знаком фунта або звичайною типографською решіткою. Але потім з’явився Twitter і перетворив звичайний знак решітки в онлайн-сенсацію. Тепер якою б соціальною мережею ви не користувалися, будь то Twitter, Instagram, Pinterest, Google+, YouTube, або Facebook, Вам не вдасться уникнути # хештегів.

Для людини, яка тільки почала своє знайомство з соціальними мережами, хештеги можуть здаватися чимось незрозумілим, дратівливим і марним на перший погляд. Але коли Ви зрозумієте їх зміст і як ними користуватися, хештеги стануть для Вас незамінним інструментом у залученні цільової аудиторії та підвищенні впізнаваності вашого сайту.

soet2009_hashtags[1]

Що ж таке # хештег?

Хештег – це ключове слово або фраза, перед якими ставиться символ # і які використовується в публікаціях у соціальних мережах. У результаті ваш пост стає доступний людям з такими ж інтересами, навіть якщо вони не підписані на ваші оновлення. Наприклад, уявімо, що Ви фанат Apple і подумуєте купити iPhone 6. Досить додати хештег до вашого запиту «#iPhone6», і в пошуковій видачі ви знайдете всі публікації, присвячені iPhone 6, включаючи новини, спеціальні пропозиції та чутки. Результати пошуку в даному випадку будуть складатися з постів всіх користувачів, які написали у себе «#iPhone6». Але як правило, користувачі не додають хештеги в свої записи, а лише використовують їх для пошуку. Хештеги відображаються у вигляді посилання, перейшовши за яким, Ви потрапите на публікацію, що містить даний хештег.

Як використання хештегів допоможе мені?

Використання хештегів зробить ваші публікації доступними всім, кому цікаво те, про що Ви пишете. Тепер ваша аудиторія не обмежена наявними користувачами; ваш контент можуть знайти інші відвідувачі, яким цікаві теми ваших постів. Якщо Ви правильно підберете хештеги, Вам вдасться залучити тисячі потенційних користувачів, «шанувальників» та клієнтів.

Вибираємо правильний хештег

Все, що Вам потрібно зробити, щоб створити хештег, – це поставити # перед відповідним словом або фразою. Ви можете додати хештег в будь-яке місце в публікації: на початок, в середину або в кінець. Насправді це не так принципово, головне, щоб хештеги були релевантними, оскільки при правильному використанні вони можуть стати дуже потужним інструментом. Ніщо не дратує користувачів так, як публікації, перевантажені хештегами або містять громіздкі теги, начебто #якпройшовмійробочийдень. Намагайтеся дотримуватися золотого правила, що кількість використовуваних хештегів не повинно перевищувати 2-3 на один запис у Twitter. У Instagram оптимально використовувати 11 тегів, загалом в пості дозволяється до 30 тегів. Завжди використовуйте прості, унікальні і релевантні слова.

34[1]

Три «потужних» хештегів для використання в соціальних мережах

  • Контентні хештеги: якщо Ви вперше працюєте з хештегом, почніть з використання ваших брендових слів, тобто назви сайту, продукту або послуги. Таким чином ваш бренд стане відомий потенційним клієнтам, тим хто раніше не стикався з ним. У твіті, наведеному нижче як приклад, нью-йоркський ресторан Madison Bistro вміло використав хештеги з назв пропонованих продуктів (#coffee, #breakfast – кава, сніданок) і географічного положення (#nyc), додавши до цього посилання, що веде на меню ресторану, розміщене на їх сторінці в Facebook. Вже одного цього твіти було достатньо, щоб розповісти про себе релевантним користувачам Twitter і в той же час залучити у свій заклад любителів кави, які можуть стати потенційними клієнтами в Нью-Йорку.

43[1]

  • Трендові хештеги: ще один відмінний спосіб розповісти про ваш сайт – це використовувати хештеги, які вже стали популярними серед мільйонів користувачів і потрапили до списку «трендових» хештегів. Але перш ніж використовувати такий хештег, задайтеся питанням, чи зможе ваш пост «влитися» в існуюче обговорення теми. Якщо публікація ніяким чином не відноситься до теми, вона швидше за все буде проігнорована та загубиться в потоці постів. Однак якщо ваш запис інформативний, цікавий користувачі будуть ділитися ним, а це значно розширить охоплення аудиторії. Напр. з наближенням Різдва та Нового Року багато американських компаній почали використовувати хештег #Christmas, #happynewyear, щоб бути в тренді.
  • Брендові хештеги: основна проблема при використанні популярних або загальних слів як хештегів – це те, ваша публікація губиться серед сотень інших постів з тим же хештегом. Тому вам варто зайнятися створенням своїх власних брендових хештегів. Вони можуть бути використані для просування самого бренду, промо-кампаній, подій, конкурсів та інших заходів. Наприклад, на свою соту річницю компанія Oreo використовувала спеціальний хештег #oreomoment, і таким чином, люди могли ділитися своїми спогадами, пов’язаними з улюбленим продуктом. Цей хештег став таким популярним, що зібрав відгуки сотень користувачів. Незабаром хештег, спочатку використовувався як брендовий, потрапив у список «трендових» хештегів, оскільки величезне число людей (і компаній) використовували #oreomoment у своїх постах. Ефективний брендовий хештег – це той, який асоціюється тільки з вашою компанією. Зробіть його унікальним і незабутнім. У брендінгу використовуйте коротку фразу або слоган (наприклад, Kit Kat використовує фразу #haveabreak – «зроби перерву»).

За матеріалами WiX.com

Напишіть відгук