7 основних помилок в SEO, і як їх уникнути

Пошукова оптимізація (SEO) – найважливіший інструмент просування для будь-якого сайту в мережі. Якщо ваш сайт не з’являється досить часто в пошуковій видачі Google і Яндекс, вам буде не просто знайти нових відвідувачів.

blog3[1]

Навіть при виконанні всіх базових принципів SEO можуть залишитися причини, за якими ваш сайт не буде досить добре індексуватися. Але якщо Вам вдасться уникнути ці сім основних помилок, ваші шанси на успіх помітно зростуть.

1. Ігнорування мета-тегів

Мета-теги це текстові описи, які дозволяють пошуковикам зрозуміти тематику вашого сайту. Кожному власнику сайту слід вказати заголовок, опис і ключові слова, як для сайту в цілому, так і для кожної сторінки окремо. При цьому бажано, щоб заголовок і опис містили 2-3 ключових слів (але не більше).

Використовуйте Google Тренди, щоб зрозуміти, які ключові слова є найбільш поширеними у вашій ніші, і планувальники ключових слів (від Google або Яндекс), щоб дізнатися кількість запитів. Чим більше запитів за ключовим словом – тим більше трафіку воно приверне, але конкуренція за популярні запити, відповідно, висока. Якщо ви використовуєте більш точні, низькочастотні ключові слова, ймовірність того, що ви опинитеся на одній з перших сторінок видачі буде значно вищою.

Після ретельного відбору і створення списку з найбільш релевантних ключових слів, слід приступити до додавання мета-тегів (включаючи заголовки, описи і ключові слова) у вікні налаштувань SEO для кожної сторінки сайту. Детальніше про написання правильного заголовка для сайту можна прочитати тут.

seo-settings[1]

Тут важливо підкреслити, що пошукові системи індексують сайти по безлічі різних параметрів, а не тільки по інформації, представленої в цих полях. Тому віднайдені ключові слова слід використовувати не тільки для оптимізації заголовків сторінок, описів і посилань, а й в усьому змісті сайту. Але не варто сайт перенасичувати ними.

2. Перенасичення ключовими словами

Щоб відображався сайт по релевантних ключових запитах, вам потрібно наповнити його ключовими словами. Але при цьому вони повинні гармонійно вписуватися в контекст сторінки, інакше пошукові системи можуть заблокувати сайт за перенасичення ключовими словами (в SEO така техніка називається «stuffing»).

Якщо ви хочете бути впевненим, що алгоритми каталогів не зненавидять вас за спроби маніпулювати ними, використовуйте ключові слова розумно, а саме – там, де вони гармонійно вписуються в контент.

Словом, інформація в мета-тегах і в змісті сайту повинна виглядати так, ніби вона була написана для людей, а не для роботів.
Ви можете повправлятися в креативності, підбираючи синоніми до ваших ключових запитах. Але не забувайте, що куди важливіше написати якісний контент і зробити його «читабельним», ніж додати чергове ключове слово в кожний рядок тексту.

keyword-RU[1]

3. Неправильне використання посилань

Існує 3 типи посилань, корисних для поліпшення індексації сайту: посилання з інших ресурсів на ваш сайт (так звані «зворотні посилання»), посилання з вашого сайту на інші ресурси («зовнішні посилання») і посилання на різні сторінки на вашому сайті («внутрішні посилання»). З усіма трьома потрібно звертатися розумно.

Пару років тому ще можна було підтасувати результати пошуку, заплативши іншим сайтам за розміщення зворотних посилань на ваш сайт, але тепер пошукові системи ставляться до цього з великою обережністю. Якщо посилання на ваш сайт знаходиться на ресурсі, який вважається ненадійним або не відповідає релевантній тематиці, це може привести до пониження ваших позицій в пошуковій видачі.

Той же принцип працює з внутрішніми і зовнішніми посиланнями – намагайтеся, щоб вони були відповідної тематики і їх не було дуже багато.

Useful%20Links[1]

4. Нехтування довідниками

Деякі сайти вважаються «піратськими», і якщо ваш сайт буде згадуватися на таких ресурсах, це може привести до пониження вашого рангу в пошуковій видачі. У той же час є багато «хороших сайтів», розміщення посилань на яких дозволить вам відчути благотворний вплив SEO.

Додатково до реєстрації сайту в онлайн-каталогах, вам варто зареєструвати вашу компанію в Яндекс.Довіднику. Яндекс.Довідник – це база організацій, дані з якої показуються на пошукових сервісах Яндекса у відповідь на запит користувача. При цьому враховується його географічне положення або заданий географічний район пошуку. Це означає, що ваші дані з’являться відразу в Яндекс.Картах і Навігаторі, а також на відносно новому ресурсі Яндекс.Місто.

Щоб ваш сайт відображався в результатах пошуку на Google Maps, додайте адресу вашого офісу в «Google Мій бізнес» (аналог Яндекс.Довідника).

0_ef254_21c8418d_L[1]

5. Відсутність оновлень на сайті

Робота над сайтом не закінчується з натисканням на кнопку «Опублікувати». Створення якісного контенту, доробка дизайну та пошукова оптимізація – це лише деякі з обов’язкових кроків у створенні професійного онлайн проекту.

Пошукові системи люблять активні сайти з постійно оновлюється контентом, тому ви повинні регулярно поповнювати ваш ресурс. Це можна зробити за допомогою тематичного блогу, інтеграції соцмереж з сайтом, або простим оновленням головної сторінки. Як ми вже написали вище, помірне використання ключових слів в контенті піде Вам тільки на користь.

12[1]

6. Ігнорування соціальних мереж

Щоб не залишатися в тіні, заявіть про себе за допомогою соцмереж, таких як Facebook, Twitter, і Google+. Адже на репутації вашого сайту може позначитися не тільки SEO, але і ваша соціальна активність. Якщо в кожній з цих соцмереж у вас є активна сторінка, вони можуть стати додатковим джерелом залучення трафіку.

Не дивлячись на те, що посилання з ваших сторінок в соцмережах не вважатимуться «зворотними» (розробники соціальних мереж відносять такі посилання до типу «no follow»), вони будуть з’являтися в результатах пошуку. Таким чином, ваш сайт буде ще легше знайти в пошукових системах, що взагалі і є головним завданням SEO.

social[1]

7. Не думайте, що це все

Те, що вам вдалося зайняти високу позицію в пошуковій видачі і збільшити потік трафіку на сайт, ще не означає, що Ви можете розслабитися і забути про пошукової оптимізації.

SEO постійно розвивається, і Вам доведеться весь час вчитися чомусь новому. Команда Wix намагається висвітлювати всі новітні прийоми SEO в своєму блозі. Крім цього, існує безліч інших відмінних блогів, які допоможуть вам отримувати останню інформацію про світ SEO. А також ви знайдете багато корисних порад в Принципах Яндекс, в Інструментах Google для веб-майстрів і в центрі підтримки Wix.

За матеріалами WiX.com