PR і ТІЦ для будь-якого сайту служать показником його активності та довіри з боку пошукових систем. Основна боротьба за показники сайтів ведеться в комерційному секторі SEO, де здійснюється продаж посилань з сайтів. Чим більше PR і тІЦ сайту, тим дорожче ціна за посилання.
Прийнято вважати, що чим більша кількість посилань, тим краще виглядають позиції ресурсу в пошуковій видачі по просуваються ключових запитах. Однак, це не так. Розроблені алгоритми посилання ранжирування відображають загальну картину роботи над сайтом. Напевно, Ви не раз зустрічали сайти, у яких PR був одиниця, але в пошукових запитах Google він був набагато вище, ніж конкурентні сайти з PR 3 і більше. Чому так відбувається? Хтось бажає якомога швидше розкрутити сайт, а хтось акуратно та не поспішаючи нарощує кількість посилань природним способом.
Як Ви думаєте, хто в підсумку буде володіти конкурентною перевагою? З огляду на постійне вдосконалення пошукових фільтрів основною перевагою будуть користуватися власники сайтів, які працюють на перспективу розвитку свого інтернет проектів. Які фактори впливають на збільшення рейтингу сайту і що потрібно робити, щоб підняти ТІЦ і PR сайту до першого апдейта пошукових систем?
Як підвищити ТІЦ і Page Rank свого сайту рекомендації по нарощуванню показників.
Спробуємо розібратися в тому, як підвищити ТІЦ і PR сайту за допомогою декількох простих методів.
Перш ніж ми розглянемо основні методи, важливо зрозуміти, яким чином побудовані пошукові алгоритми, які збирають інформацію про сайти. Подейкують, що після 2012 року Google став більш лояльно ставитися до нових сайтів. Але всі нові сайти так і продовжують висіти на випробувальному терміні, але все ж, збільшити позначку з нуля до PR 1 стало набагато простіше, ніж це було раніше.
На показники PR і ТІЦ впливає посилальна маса з інших сайтів. Логіка проста, чим більше показники ТІЦ і PR сайтів, що, тим більша ймовірність, що Ваш сайт незабаром збільшить дані показники. Але не поспішайте розміщувати посилання на будь-яких інтернет порталах. Їх рейтинг не завжди є основним чинником, який на 100% буде збільшувати показники PR і ТІЦ Вашого ресурсу в Інтернеті.
Як підняти рейтинг сайту за допомогою 6 основних інструментів
6 основних інструментів, використання яких дозволить швидко підняти рейтинг сайту і підвищити показники PR і ТІЦ, зробивши позначку PR + 3 протягом 2 місяців.
- Контент. Як не дивно, але оновлюваний контент і додавання нових сторінок і матеріалів сприятливим чином впливають на збільшення ТІЦ і PR.
- Розкрутка контенту і посилання на статті та матеріали. Сподіваємося, Вам і так зрозуміло, що весь новий матеріал повинен бути не тільки читабельним, а й корисним для відвідувачів. Якщо Вам вдається писати якісні і корисні статті, люди, неодмінно будуть посилатися на ці url матеріали, які відповідним чином впливатимуть на рейтинг вашого сайту. Додавайте посилання на свої матеріали в форумах, блогах та в статтях. Не менш 10 посилань на кожен матеріал.
- Розміщення посилань на тематичних сайтах з показником PR не менше 5 і ТІЦ не менше 40. Отримати посилання з загальнотематичних ресурсів – це, звичайно ж, не погано. Але посилання з ресурсу, який має великі показниками, та ще є тематичним, тобто його тема тісно переплітається з тематикою Вашого ресурсу – ще краще. Тому, докладайте максимум зусиль, щоб напрацювати таких посилань. Не менш 10. Хоча, чим більше, тим краще.
- Розміщення посилань в блогах. Посилання з блогів є одним з найефективніших інструментів розкрутки сайту. Чому так? Тому що для пошукових систем вони виглядають природно. Особливо, коли над ним працює
грамотний блогер. Зв’яжіться з десятком тлумачних блогерів і попросіть їх поставити замітку з посиланням на головну сторінку Вашого сайту. Бажано, в тематичному розділі. Якщо це складно, попросіть написати статтю на тему, стикається з тематикою Вашого сайту і додати в нього посилання. Може, блогер вже давно подумував написати на цю тему? - Вічні посилання.
- Наявність сайту в каталогах Яндекс і DMOZ. Ні для кого не секрет, що одним з найсильніших чинників, що впливають на показники ТІЦ сайту, є його присутність в каталозі Яндексу. Те ж саме стосується і PR. Якщо Ваш сайт присутній в DMOZ, існує велика ймовірність стрімкого стрибка Page Rank.
Де і як можна дізнатися і перевірити PR – ТІЦ сайту
Щоб дізнатися чи перевірити PR і ТІЦ сайту, досить відвідати певні ресурси, що пропонують на безкоштовній основі перевірити показники ТІЦ та PR. Ви зможете провести аналіз сайту по найбільш значущим критеріям, таким як: наявність в каталогах Яндекс і Dmoz, показникам PR і ТІЦ, якості контенту, конкуренції по ключових запитах, фразам та багато іншого.
Ресурси для безкоштовної перевірки показників PR і ТІЦ:
За матеріалами школи SEO