Працюючи над створенням власного сайту, ви напевно уявляли собі сотні, тисячі, а то й мільйони зацікавлених відвідувачів. Структура сайту добре продумана, є стратегія і контент, який буде цікавий відвідувачам. Ви навіть ретельно підібрали ключові слова і підтягнули свої позиції в пошуковій видачі. Чи є це гарантією успіху?
Тексти, розміщені на Ваших сторінках, ось про що забули! Адже зацікавити відвідувача і привести на свій сайт – це лише півсправи. Вам належить ще утримати його на сторінках сайту, інакше він перестане відвідувати Ваш сайт.
Тексти – це потужний інструмент, при правильному використанні якого, можна моментально заволодіти увагою відвідувачів і довше затримати їх на своєму сайті. А дізнавшись кілька простих секретів з області психології, ви зможете легко і невимушено підштовхнути людей до «очікуваних» вами дій.
Головна сторінка сайту
Головна сторінка формує перше враження відвідувача про Вас. Відвідавши на головну сторінку, користувач повинен моментально зорієнтуватися з тематикою Вашого сайту і зрозуміти, що він тут може знайти. Якщо він не помилився «головними дверима» і потрапив за адресою, тут же допоможіть йому перейти в потрібний розділ сайту. Як правило, для цього достатньо зрозумілого навігаційного меню, але не зайвими будуть і грамотно використані анімаційні ефекти (наприклад, той же hover-ефект).
Головна сторінка повинна містити не надто багато тексту. Якщо ви хочете розповісти відвідувачеві «довгу історію» – зробіть це у відповідному розділі сайту. В іншому випадку ви ризикуєте, що обтяжена зайвою інформацією, людина не прочитає й абзацу, а просто закриє сайт.
Текст головної сторінки – це найчастіше анотація сайту та її короткий зміст. Він повинен коротко і точно відображати головну суть сайту, тому Вам потрібно вписати туди необхідні ключові слова.
Пара порад:
- Намагайтеся, щоб на головній сторінці була завжди «свіжа» інформація. Тексти, що втратили свою актуальність, змусять задуматися навіть ваших постійних відвідувачів.
- Не зловживайте кількістю посилань (напр. «Перейти до …», «Дізнатися про … », «Подивитися наші роботи»), це знизить концентрацію уваги відвідувача. Просто допоможіть йому зробити наступний крок.
Про нас
Це саме та сторінка (або навіть розділ сайту), де ви вдосталь можете висловитися. Відвідувачі заходять сюди саме для того, щоб отримати про вас більш детальну інформацію. Що тут буде доречним?
- Опишіть свій сайт/діяльність в подробицях;
- Помістіть фотографії себе чи своєї команди;
- Поділіться стратегією і планами на майбутнє;
- Надихаюча історія ніколи не завадить.
Це дозволить підняти рівень вашого авторитету в очах відвідувачів і розташувати їх до довірчих відносин.
Пара порад:
- Використовуйте можливості форматування тексту. Не кожен навіть дуже зацікавлений відвідувач зважиться на «монотонне» прочитання довгого тексту.
- Структуруйте інформацію. Прості підзаголовки, марковані списки, виділення жирним, допоможуть вашим клієнтам швидко знайти для себе потрібну інформацію.
- Не варто лити сюди багато «води». Якщо Ви не поспішайте повністю відкривати відвідувачам всю інформацію про себе, то спробуйте в цьому розділі сконцентрувати їх увагу на своїх сильних сторонах.
Вибираючи спосіб подачі своїх текстів, пам’ятайте, що люди по-різному сприймають інформацію, розміщену в різних частинах сторінки.
Найбільшу увагу людський мозок під час читання приділяє:
- Заголовкам;
- Виділення в тексті та першим словами абзаців;
- Першим словам нумерованих або маркірованих списків;
- Підписам до зображень та ілюстрацій;
- Висновкам внизу статті;
- Рідше – першому коментарю.
Контакти
Це, як правило, остання по порядку (але зовсім не по важливості) сторінка сайту, яка теж має свої секрети і правила хорошого тону. Звичайно ж, створити якісну контактну сторінку не складно, головне – не забувати, що ви робите це для своїх відвідувачів.
Наявність декількох простих і зручних варіантів зв’язку зроблять вас в очах клієнта більш «доступним», що підвищить ступінь їх довіри. Оформлення сторінки контактів – це саме той випадок, коли креатив вітається. Оригінальна ілюстрація або жарт, розміщений тут, може «вбити» інформацію про Вас глибоко в пам’ять клієнта.
Правила, які завжди працюють
Ось кілька правил, які допоможуть створити «правильні» тексти для будь-яких сторінок сайту:
- Не шкодуйте часу на складання помітних заголовків. Цікавість – одна з головних сил, рушійних нашими вчинками.
- Замініть вступні абзаци пропозицією, яка розкриває головну суть тексту, а після почергово описуйте деталі. Більшість користувачів інтернету відчувають паталогічний брак часу, а такий підхід утримає їхню увагу.
- Якщо ви не володієте здібностями видатного копірайтера – не засмучуйтеся! Доручіть цю роботу професіоналам. Витрачені на них гроші з лишком окупляться, коли тексти почнуть працювати на вас.
За матеріалами WiX.com