Що потрібно знати про усунення несправностей?
[toggle title=”1. Відображається повідомлення ‘Не вдалося…’ або ‘Помилка…’ Що робити? “]
Повідомлення “Не вдалося…” або “Помилка…” зазвичай з’являється тоді, коли раптово переривається з’єднання з Інтернетом або робота служби “Календар Google”.
Щоб усунути цю проблему, спробуйте виконати описані нижче дії з виправлення несправностей (їх слід виконувати в указаній послідовності).
- Оновіть сторінку веб-переглядача.
- Вийдіть із Календаря Google і ввійдіть знову. За потреби повторіть цю дію кілька разів.
- Очистьте кеш веб-переглядача.
- Якщо проблема не зникає протягом більше кількох годин, вимкніть усі програми, що гарантують безпечну роботу в Інтернеті, розширення веб-переглядача або програми блокування реклами та перевірте, чи не вирішило це проблему. Після налаштування програмного забезпечення, можливо, доведеться очистити кеш веб-переглядача кілька разів, щоб внесені зміни набрали сили.
[/toggle]
[toggle title=”2. Чому сторінка Google календаря відображається неправильно?“]
Якщо після входу до Календаря Google сторінка відображається неправильно, спочатку переконайтеся, що використовується підтримуваний веб-переглядач. Якщо проблеми не зникають, очистьте кеш веб-переглядача, вийдіть з облікового запису Календаря Google, закрийте й перезапустіть веб-переглядач. У деяких випадках може знадобитися очистити кеш веб-переглядача кілька разів.
Якщо після очищення кешу проблема не зникає, переконайтеся, що у веб-переглядачі ввімкнено підтримку JavaScript.
За повідомленнями деяких користувачів, причиною подібних проблем із завантаженням сторінки були встановлені на комп’ютері програми блокування реклами. Якщо у вашому веб-переглядачі встановлено будь-які розширення для блокування реклами, спробуйте вимкнути їх або додати сайт http://www.google.com/calendar до “білого списку” та перевірити, чи завантажується календар після цього.
Також можна ввійти до Календаря Google за адресою https://www.google.com/calendar (HTTPS), щоб уникнути цієї проблеми. Якщо ви можете переглядати свої події, використовуйте й надалі цю URL-адресу для доступу до Календаря Google, доки проблему не буде вирішено.[/toggle]
[toggle title=”3. Я не можу отримати SMS з кодом підтвердження. У чому справа?“]
Якщо після надсилання запита на отримання коду підтвердження з’являється повідомлення про помилку, це, можливо, пов’язано з обмеженням на кількість запитів, які можна надіслати протягом одного дня. Якщо ви вважаєте, що перевищили це обмеження, зачекайте 24 години й повторіть спробу.
Якщо повідомлення про помилку не з’являється, але код підтвердження все одно не надходить, ознайомтеся з трьома найпоширенішими причинами цієї проблеми та способами її вирішення (див. нижче).
Служба була тимчасово не доступною Служба могла бути тимчасово не доступною в той час, коли було надіслано запит на отримання коду підтвердження. Спробуйте знову активувати функцію SMS-сповіщень у Календарі Google.
Ви змінили номер телефону Якщо ви змінили лише постачальника послуг мобільного зв’язку, не змінюючи номер мобільного телефону (тобто номер було збережено), функція надсилання SMS у Календарі Google може запрацювати не відразу. Зачекайте кілька тижнів і повторіть спробу.
Оператор заблокував короткі коди Ваш постачальник послуг мобільного зв’язку з певних причин міг заблокувати отримання вами SMS-повідомлень зі служб, які використовують короткі коди. Зверніться до оператора з проханням розблокувати повідомлення від Google (48368).[/toggle]
[toggle title=”4. Мої налаштування щойно змінено так, щоб отримувати сповіщення про події. Чому я їх не отримую?“]
Якщо ви налаштували отримання сповіщень про події, проте ще не отримали жодного, перегляньте наведений нижче список можливих причин таких проблем (а також способів їх вирішення).[/toggle]
[toggle title=”5. Загальні проблеми.“]
- Неправильно вибрано часовий пояс. Переконайтеся, що на сторінці Налаштування вибрано правильний часовий пояс.
- Неправильно встановлено налаштування Сповіщення. Виберіть, які сповіщення ви хочете отримувати. Для цього наведіть курсор на потрібний календар у списку, натисніть кнопку зі стрілкою вниз, що відобразиться, та виберіть елемент Сповіщення.
Проблеми, пов’язані зі спливаючими нагадуваннями
- Календар Google не відкрито. Щоб отримати спливаюче нагадування про подію, спочатку потрібно ввійти в службу “Календар Google”.
Проблеми, пов’язані з електронною поштою
- Потрібно налаштувати розклад доставки пошти у вашій поштовій програмі. Якщо поштова програма перевіряє наявність нових повідомлень кожні 15 хвилин, нагадування електронною поштою, заплановані на відправлення менше ніж за 15 хвилин до події, можуть надходити із запізненням.
- Фільтр спаму поштової служби блокує повідомлення від Календаря Google. Деякі фільтри, наприклад AOL, повертають електронні листи відправнику замість їх переміщення до папки “Спам”. У такому випадку потрібно додати адресу calendar-notification@google.com до “білого списку” фільтра спаму. Відповідні інструкції див. у файлах довідки поштової програми або зверніться до служби підтримки користувачів.
Проблеми, пов’язані з надсиланням SMS
- Неправильно введено номер мобільного телефону або назву оператора мобільного зв’язку. Переконайтеся, що на сторінці Мобільні налаштування, яка відкривається за посиланням Налаштування вгорі будь-якої сторінки, номер мобільного телефону та назву оператора мобільного зв’язку вказано правильно.
- Мережу мобільного зв’язку було перевантажено. Доставку SMS-повідомлень може бути затримано через перевантаження мережі мобільного зв’язку.
- Досягнуто обмеження щодо отримання сповіщень за допомогою SMS. Пам’ятайте, що існує обмеження щодо кількості сповіщень за допомогою SMS, які можна отримати протягом дня. Хоча це обмеження не застосовується до більшості користувачів, про нього слід пам’ятати, якщо ви запланували багато подій і більше не отримуєте SMS-сповіщення. [/toggle]
За матеріалами Google довідка