Технології продовжують змінювати життя все більшої кількості людей. За даними аналітичної компанії ABI Research, мобільність не стане центром Всесвіту і технології зосередяться на підвищенні якості життя, а не на створенні нових моделей поведінки.
На ринку споживчих технологій відбуваються глибинні трансформації, які впливають на технологічне майбутнє. Після січневої виставки споживчих технологій в Лас-Вегасі CES 2016, дослідницькі команди аналітичних компаній провели глибинне дослідження ринку для визначення революційних технологічних трендів і вивчення способів їх успішного застосування.
На початку лютого 2016 року технологічний інвестиційний банк GP Bullhound та дослідницька компанія ABI Research запропонували своє бачення ключових технологічних трендів 2016 року.
ABI Research:
- Відео 360°. Панорамне відео з оглядом в 360 градусів. З появою нових камер, програмного забезпечення і технологій монтажу зображення вже більше не потрібно збирати відео по шматочках. Відео-контент 360° вже отримує великі інвестиції і почне розвиватися, а відеоплатформа Jaunt VR стане лідером ринку.
- Віртуальна і доповнена реальність (ДР). Технологія ДР знайде своє застосування в автомобільному секторі, промисловості та медицині. Це було очевидно на виставці CES 2016, коли Hyundai представила віртуальну інструкцію по експлуатації, а BMW – мотоциклетний шолом доповненої реальності. У 2016 році також стануть популярними недорогі технології ДР, на зразок Google Cardboard, які показують хорошу динаміку зростання як на преміум, так і на звичайних ринках.
- Здоров’я і фітнес. Як показують досягнення в галузі медичної смарт-техніки компаній Samsung, MC10 і L’Oréal, мобільні додатки стануть основним регулятором нашого здоров’я. На ринку з’явилося кілька медичних / інформаційних партнерств, наприклад, Pathway Genomics, Under Armour і Medtronic.
- Портативні пристрої. Збільшення часу автономної роботи поліпшить споживчий досвід використання пристрою. Компанія Withings збільшила термін роботи акумулятора до 8 місяців, тоді як Huawei Mate 8 запропонувала термін служби акумулятора смартфона до 2,36 дня з перервою на 30-хвилинну зарядку. Термін служби батареї і швидкість зарядки портативних пристроїв може виявитися в центрі уваги в цьому році, якщо підтвердяться чутки про реалізацію бездротової підзарядки для iPhone 7.
- З’єднання. В цьому році світ побачить універсальну док станцію з USB 3.0 / Thunderbolt / WiGig / для бездротової зарядки; багатофакторна аутентифікація з використанням мобільних пристроїв; і підключені конференц-зали з ефектом телеприсутності і якіснішим IT-менеджментом.
- Автомобільна індустрія. Бортові дисплеї тепер мають неймовірний функціонал, на зразок мультимедійних OLED-систем для автомобілів компанії Visteon, безконтактних сенсорних дисплеїв AirTouch для BMW, рельєфних сенсорних екранів Bosch. Популяризація цифрових карт, які в режимі реального часу збирають великий обсяг даних на транспорті таких компаній, як Toyota, Mobileye & GM / VW, HERE, Harman і TomTom.
- Розумний будинок. На ринку чітко помітна тенденція вертикальної інтеграції пристроїв всередині розумних будинків. Була представлена концепція недорогих мереж безпеки для розумних будинків, а також система управління всім будинком за допомогою одного пристрою. Компанія Samsung представила Smart TV в якості станції управління домашніми пристроями, тоді як Amazon Echo уклала партнерські угоди для реалізації концепції голосового контролю за будинком.
- Телебачення. Компанія ST повідомила про створення чіпа для підтримки розширеного динамічного діапазону HDR стандарту виробників телевізорів. OLED також покаже зростання в цьому році – LG, Changhong, Konka, і Panasonic показали свої телевізори на CES 2016. В цілому, виробники телевізорів знаходяться в пошуку “наступного великого буму” для підтримки пожвавлення на ринку.
GP Bullhound:
- Віртуальна реальність стає реальністю: ігровий і медіа контент знайдуть свого глядача, але технологія VR повинна перетворитися в “must have” перш ніж стати масовою.
- Перехід технології “зміряй себе” в масову тенденцію: загальна звичка відслідковувати своє здоров’я знаходить відгук у масовій аудиторії. Цифровий фітнес і носяться пристрої продовжать завойовувати серця і тіла все більшого числа користувачів.
- Автомобільна індустрія йде в інновації: автомобільні компанії намагаються технологічно “одягнути” свої автомобілі, не відстаючи від трендів сучасності.
- Альтернативні схеми позики: популяризація нових платформ відбувається за принципом “сарафанного радіо” – від одного задоволеного користувача до іншого. Невблаганно зростає кількість оброблених позик в секторі, якому історично чужі будь-які інновації.
- Ігрові гіганти зміцнюють позиції і рейтинги: триває тенденція поглинання великими гравцями незалежних ігрових платформ.
- Цифрове відео можна виміряти: всі технологічні / медіа гравці спробують виміряти і проаналізувати цифрове відео, що допоможе їм стати преміальними рекламними платформами в відео-центричному світі.
- “Безофісні” співробітники стануть важливою складовою компаній: дослідження показують, що попит на мобільні бізнес-додатки виросте в п’ять разів швидше, ніж пропозиція мобільних рішень з боку внутрішніх IT-відділів.
- Кібербезпека – переоцінка цінностей: 2016 рік – це рік нових рішень в сфері кібербезпеки для підприємств.
- Полювання на стартапи зараз в моді: технологічні стартапи будуть в центрі уваги 2016 року; багато з них втратять статус стартапів, оскільки їх вартість перевищить 1 мільярд доларів.
За матеріалами звітів дослідницької компанії ABI Research та інвестиційного банку GP Bullhound