Технологічні тренди 2016 року

Технології продовжують змінювати життя все більшої кількості людей. За даними аналітичної компанії ABI Research, мобільність не стане центром Всесвіту і технології зосередяться на підвищенні якості життя, а не на створенні нових моделей поведінки.
На ринку споживчих технологій відбуваються глибинні трансформації, які впливають на технологічне майбутнє. Після січневої виставки споживчих технологій в Лас-Вегасі CES 2016, дослідницькі команди аналітичних компаній провели глибинне дослідження ринку для визначення революційних технологічних трендів і вивчення способів їх успішного застосування.

New-trends-in-internet-marketing-for-smaller-enterprises[1]

На початку лютого 2016 року технологічний інвестиційний банк GP Bullhound та дослідницька компанія ABI Research запропонували своє бачення ключових технологічних трендів 2016 року.

ABI Research:

  1. IMG_46501[1]Відео 360°. Панорамне відео з оглядом в 360 градусів. З появою нових камер, програмного забезпечення і технологій монтажу зображення вже більше не потрібно збирати відео по шматочках. Відео-контент 360° вже отримує великі інвестиції і почне розвиватися, а відеоплатформа Jaunt VR стане лідером ринку.
  2. Віртуальна і доповнена реальність (ДР). Технологія ДР знайде своє застосування в автомобільному секторі, промисловості та медицині. Це було очевидно на виставці CES 2016, коли Hyundai представила віртуальну інструкцію по експлуатації, а BMW – мотоциклетний шолом доповненої реальності. У 2016 році також стануть популярними недорогі технології ДР, на зразок Google Cardboard, які показують хорошу динаміку зростання як на преміум, так і на звичайних ринках.
  3. Здоров’я і фітнес. Як показують досягнення в галузі медичної смарт-техніки компаній Samsung, MC10 і L’Oréal, мобільні додатки стануть основним регулятором нашого здоров’я. На ринку з’явилося кілька медичних / інформаційних партнерств, наприклад, Pathway Genomics, Under Armour і Medtronic.
  4. Портативні пристрої. Збільшення часу автономної роботи поліпшить споживчий досвід використання пристрою. Компанія Withings збільшила термін роботи акумулятора до 8 місяців, тоді як Huawei Mate 8 запропонувала термін служби акумулятора смартфона до 2,36 дня з перервою на 30-хвилинну зарядку. Термін служби батареї і швидкість зарядки портативних пристроїв може виявитися в центрі уваги в цьому році, якщо підтвердяться чутки про реалізацію бездротової підзарядки для iPhone 7.
  5. З’єднання. В цьому році світ побачить універсальну док станцію з USB 3.0 / Thunderbolt / WiGig / для бездротової зарядки; багатофакторна аутентифікація з використанням мобільних пристроїв; і підключені конференц-зали з ефектом телеприсутності і якіснішим IT-менеджментом.
  6. Автомобільна індустрія. Бортові дисплеї тепер мають неймовірний функціонал, на зразок мультимедійних OLED-систем для автомобілів компанії Visteon, безконтактних сенсорних дисплеїв AirTouch для BMW, рельєфних сенсорних екранів Bosch. Популяризація цифрових карт, які в режимі реального часу збирають великий обсяг даних на транспорті таких компаній, як Toyota, Mobileye & GM / VW, HERE, Harman і TomTom.
  7. smart-home_0[1]Розумний будинок. На ринку чітко помітна тенденція вертикальної інтеграції пристроїв всередині розумних будинків. Була представлена ​​концепція недорогих мереж безпеки для розумних будинків, а також система управління всім будинком за допомогою одного пристрою. Компанія Samsung представила Smart TV в якості станції управління домашніми пристроями, тоді як Amazon Echo уклала партнерські угоди для реалізації концепції голосового контролю за будинком.
  8. Телебачення. Компанія ST повідомила про створення чіпа для підтримки розширеного динамічного діапазону HDR стандарту виробників телевізорів. OLED також покаже зростання в цьому році – LG, Changhong, Konka, і Panasonic показали свої телевізори на CES 2016. В цілому, виробники телевізорів знаходяться в пошуку “наступного великого буму” для підтримки пожвавлення на ринку.

GP Bullhound:

  1. sony-virtual-reality[1]Віртуальна реальність стає реальністю: ігровий і медіа контент знайдуть свого глядача, але технологія VR повинна перетворитися в “must have” перш ніж стати масовою.
  2. Перехід технології “зміряй себе” в масову тенденцію: загальна звичка відслідковувати своє здоров’я знаходить відгук у масовій аудиторії. Цифровий фітнес і носяться пристрої продовжать завойовувати серця і тіла все більшого числа користувачів.
  3. Автомобільна індустрія йде в інновації: автомобільні компанії намагаються технологічно “одягнути” свої автомобілі, не відстаючи від трендів сучасності.
  4. Альтернативні схеми позики: популяризація нових платформ відбувається за принципом “сарафанного радіо” – від одного задоволеного користувача до іншого. Невблаганно зростає кількість оброблених позик в секторі, якому історично чужі будь-які інновації.
  5. Ігрові гіганти зміцнюють позиції і рейтинги: триває тенденція поглинання великими гравцями незалежних ігрових платформ.
  6. Цифрове відео можна виміряти: всі технологічні / медіа гравці спробують виміряти і проаналізувати цифрове відео, що допоможе їм стати преміальними рекламними платформами в відео-центричному світі.
  7. 2015-11-29-1448821418-4718017-startupglossary[1]“Безофісні” співробітники стануть важливою складовою компаній: дослідження показують, що попит на мобільні бізнес-додатки виросте в п’ять разів швидше, ніж пропозиція мобільних рішень з боку внутрішніх IT-відділів.
  8. Кібербезпека – переоцінка цінностей: 2016 рік – це рік нових рішень в сфері кібербезпеки для підприємств.
  9. Полювання на стартапи зараз в моді: технологічні стартапи будуть в центрі уваги 2016 року; багато з них втратять статус стартапів, оскільки їх вартість перевищить 1 мільярд доларів.

За матеріалами звітів дослідницької компанії ABI Research та інвестиційного банку GP Bullhound