Мобільна версія сайту: як, що і чому?

«Без телефону як без рук – не можу розлучитися з ним навіть на хвилину». Вам це знайомо? Якщо так, то знайте: через нас, любителів смартфонів (а це майже два мільярди чоловік), хорошим сайтом тепер вважається той, який оптимізований під мобільні пристрої. Все йде до того, що люди будуть проводити більше часу нема за комп’ютером, а з телефоном або планшетом. Кмітливі власники бізнесу не можуть не враховувати цей факт і розуміють, що розробка мобільної версії – дуже важливе завдання.

Ваш сайт зроблений на Wix? Вважайте, що вам пощастило, адже у вас під рукою є редактор Mobile, за допомогою якого можна легко і швидко перетворити десктопну версію сайту в мобільну, і зробити так, щоб він однаково добре виглядав на екрані будь-якого розміру.

У цій статті розробники Wix надали кілька корисних порад всім тим, хто вирішив піти в ногу з часом і оптимізувати свій сайт для перегляду зі смартфонів і планшетів.

mobile1[1]

Враховуйте специфіку мобільних пристроїв

Працюючи над мобільною версією, не забувайте про те, хто і як буде їй користуватися. У вас зараз є мишка або тачпад, тому вам все здається зручним, а багато відвідувачів відкриють сайт на маленькому екрані і будуть натискати на кнопки пальцями.

У редакторі Mobile віконце зменшується до розмірів екрану смартфона в його натуральну величину, і ви бачите, як виглядає ваш сайт на екрані телефону або планшета.

RU-how-to-turn-your-desktop-site-to-mobile-sensation[1]

Робіть зручні меню

Головне меню може класно виглядати в десктопной версії сайту, але бути абсолютно нечитабельним та неробочим – в мобільній.

Якщо хочете, щоб сайт був зручним для користувачів тач-пристроїв, зробіть меню, що випадає, на яке можна без проблем натискати пальцями.

Взагалі, радимо вам не обмежуватися традиційним підходом до оформлення, особливо коли мова йде про мобільної версії сайту. Зараз, наприклад, в якості меню модно використовувати ряд з величезних кнопок з яскравими іконками. Це добре виглядає на великих і маленьких екранах і дозволяє легко переходити з одного розділу сайту в іншій. Подивіться мобільну версію шаблону «Туроператор» – вона відмінно це ілюструє.

RU-how-to-turn-your-desktop-site-to-mobile-sensation2[1]

Ідіть назустріч користувачам смартфонів

Згідно з останніми даними, приблизно 42% користувачів смартфонів роблять так: йдуть в магазин, дивляться на ціну потрібної їм речі, тут же виходять в інтернет з телефону і шукають, скільки ця річ коштує в інших місцях. Інформація сьогодні доступна як ніколи. Враховуйте це і ніколи не забувайте оновлювати ціни і писати про знижки.

Раз вже смартфон став необхідним атрибутом, без якого сьогодні не сходить в магазин, давайте вчитися отримувати з цього користь, а заодно радувати клієнтів. Це нескладно зробити за допомогою QR-кодів, які можна сканувати і отримувати знижки, або e-mail-розсилок зі спецпропозиціями. За допомогою останньої новинки Wix ShoutOut таку розсилку можна зробити буквально за пару хвилин, і листи будуть відмінно виглядати як на персональному комп’ютері, так і на екрані смартфона.

Власники інтернет-магазинів повинні знати, що кількість покупок, зроблених з планшетів і телефонів, неухильно зростає, а це означає, що мобільний сайт магазину повинен виглядати гідно. Перевірте, чи містить мобільна версія всю необхідну покупцеві інформацію: контакти, способи оплати та варіанти доставки. Подивіться, чи добре все читається, і не забудьте написати переконливі заклики до дії, за якими так і хочеться зробити покупку.

Додати медіафайлhow-to-turn-your-desktop-site-to-mobile-sensation[1]

Чи не додавайте зайвого!

Додали всю необхідну інформацію, яка може знадобитися відвідувачеві? Чудово. Тепер приховайте все інше. Така інформація, як «Про наш колектив» або «Останні новини» важлива для брендингу, але навряд чи буде корисна потенційному відвідувачеві, який відкрив мобільну версію вашого сайту на ходу. Про те, як можна приховати сторінку або елемент з мобільної версії сайту можна прочитати тут.

mouth1[1]

Використовуйте силу соцмереж

Подобається вам це чи ні, але ваші відвідувачі напевно не можуть відірватися від своїх смартфонів, навіть коли приходять до вас. Що ж, використовуйте і цю звичку: робіть знижки тим, хто пише про Вас в інтернеті, пропонуйте приємні бонуси за чекін в Foursquare або відгуки в інших соціальних мережах.

Якщо клієнти люблять фотографувати товари, куплені у вас, скажіть їм, що вам би дуже хотілося опублікувати ці знімки в Інстаграмі. Тут вам може стати в нагоді додаток Instagram Feed. Встановіть його, і у вас на сайті будуть регулярно з’являтися найсвіжіші фотографії з Інстаграму. Інтегрований потік зображень оптимізований під екрани смартфонів і комп’ютерів і чудово виглядає на будь-якому сайті.

insta1[1]

За матеріалами WiX.com