Короткий опис сайту “Підвищення цифрової компетентності: інструменти для онлайн-навчання”

На цьому сайті розміщена велика кількість статей для підвищення цифрової компетентності вчителів та викладачів Київського університету імені Бориса Грінченка, яку можна ефективно використовувати в освітній діяльності.

ict

Застосування сервісів мережі Інтернет у процесі навчання викликає у студентів підвищений інтерес і посилює мотивацію навчання, оскільки створює можливість доступу до свіжої інформації у поєднанні кольору, мультиплікації, музики, звукової мови, «діалогу» з джерелом знань, розширює можливості подання навчальної інформації.

З появою в роботі викладача комп’ютера та Інтернет-технологій значно підвищуються можливості самоосвіти. З’являються нові теми, цікаві завдання та способи їх реалізації: розробка комплекту електронних уроків, об’єднаних спільною тематикою або методикою викладання; розробка пакету тестового матеріалу в електронному вигляді; розробка комплекту роздаткового матеріалу з навчальної дисципліни (картки, завдання, питання); створення електронного підручника; розробка пакету олімпіадного матеріалу для підготовки студентів; база даних методик навчання тощо.

Найефективнішим способом показу результатів творчості викладача є розміщення матеріалів у мережі Інтернет. Можливість розмістити свої унікальні розробки, методики, статті, дидактичний матеріал в мережі дозволяє викладачу акумулювати свої роботи в якійсь віртуальній бібліотеці, де колеги можуть подивитися результати роботи педагога, доповнити, залишити відгук і обговорити.

Всі статті про сервіси мережі Інтернет можна знайти за тематикою рубрики в меню сайту. Їх розробники сервісів “не сидять на місці” – вони постійно розвивають свої продукти. Функціонал і інтерфейсні рішення різних сервісів модернізуються і можуть набувати новий вигляд і можливості.

Детальний опис корисних Інтернет сервісів розміщується на сторінках з назвою сервісу. 

Мета сайту “Підвищення цифрової компетентності: інструменти для онлайн-навчання — допомога освітянам в освоєнні локальних інформаційних технологій та нових інструментів (соціальних сервісів Інтернету) для організації проектної діяльності в умовах освітнього процесу.