7 кроків до успішного вебінару

8[1]Виконуючи будь-яку роботу, ми завжди знаходимося в радісному збудженні, передчуваючи майбутній результат. При цьому, найчастіше спрацьовує принцип Вінні- Пуха – «чим більше, тим краще».

І проводити вебінари в цьому відношенні заняття дуже благодатне – результати, як правило, завжди вище очікувань. Тим не менш, ставитися абияк до їх організації не варто.

Нижче ми наводимо список дрібниць, з яких складається враження у слухачів про ваше вебінарі.

Підготовку до вебінару слід починати хоча б за місяць, особливо якщо ви проводите його в перший раз або у вас новий спікер. Звичайно, з досвідом, на підготовку буде йти значно менше часу.

[toggle title=”1. Cформулюйте мету“]

Не сформулювавши чітко мету вашого вебінару, ви не зможете визначити ні цільову аудиторію, ні те, наскільки ефективним був захід. Та й вирішити яку рекламу давати, буде теж досить складно. Отже, для чого вам потрібен вебінар?

Навчити співробітників, підняти їх рівень кваліфікації, заробити грошей, сповістити світ про нову послугу.[/toggle]

[toggle title=”2. Придумайте і упакуйте вебінар“]

Усі люблять подарунки, особливо упаковані в красивий папір. Звичайно, ваш вебінар сам по собі вже відмінний подарунок для слухача, але «упакувавши» його відповідним чином ви додасте своєму онлайн – заходу ще більшої значущості. Ілюстрації, сторіночка з найбільш корисними тезами, креативний опис вебінару – все це тільки приверне користувача, доведе, що він має справу з професіоналами, людьми, що поважають свій і чужий час.
Сторінки з описом можна створювати на своєму сайті, а можна скористатися сервісами для односторінкових сайтів. [/toggle]

[toggle title=”3. Напишіть листа“]
Зворотний зв’язок – це те, що дозволяє користувачеві, відчути себе єдиним і неповторним, він персоналізує онлайн спілкування, створюючи ілюзію живого контакту. Саме тому, відразу підготуйте шаблони листів. Зберіть в одному файлі всі контактні дані учасників (імена, e – mail), які вам необхідні.

Вам обов’язково знадобляться листи :

  • Після оплати вебінару. Вони обов’язково повинні містити слова подяки за оплату. Крім цього, у вас є можливість отримати інформацію від користувача про його очікування від вебінару, його освіту, професії. Для цього варто лише задати відповідні питання в листі. При цьому, ви не тільки станете власником, корисної інформації, але і втягне слухачів у вебінар задовго до його безпосереднього початку.
  • Нагадування про оплату за вебінар ( розсилають користувачам. Які на вебінар зареєструвалися, але оплачувати його не поспішають).
  • Нагадування про час і дату початок вебінару за один день.
  • Лист, який містить посилання на участь у вебінарі та уточнення часу.  Для того, щоб не виникало плутанини цей лист розсилається безпосередньо в день онлайн -семінару.
  • На закінчення, лист – подяка за участь у вебінарі, прохання оцінити його, а також посилання на запис онлайн – семінару або матеріали з нього.

[/toggle]

[toggle title=”4. Знайдіть інфопартнерів“]

Після того як ви визначилися зі своєю цільовою аудиторією, необхідно продумати з яких сайтів ви можете залучити відвідувачів на вебінар. Таким чином, ви отримуєте список потенційних інфопартнеров.

Далі йдуть :

  • Дзвінки.
  • Листи інфопартнерам, в яких докладно описано сам захід та умови співпраці.

Найчастіше це прохання додати інформацію в розсилку і, розмістити банер на сайт. В обмін на сайті вебінару розміщують посилання на сайт, а його презентація додається в роздаткові електронні матеріали. Особливо цінні інфопартнери отримують безкоштовні квитки на участь у вебінарі.

Щоб уникнути непорозумінь. Всі домовленості краще зафіксувати в окремому файлі.
0b257a[1][/toggle]

[toggle title=”5. Підготуйте матеріали для вебінару“]

Роздатковий матеріал теж має бути підготовлений і оформлений відповідним чином.

  • Файл- заставка, на якому представлені логотипи інфопартнеров.
  • Презентація в ppt (pptx) або pdf форматі.
  • Електронна «роздатка» – заархівований файл, в якому викладені спецпропозиції інфопартнерів. Все це можна розіслати прямо усередині вебзалу використовуючи вбудований функціонал. [/toggle]

[toggle title=”6. До і під час презентації“]

  • Ще раз нагадайте спікеру про функціонал залу, який він може використовувати:
  • Перевірте, що включений запис вебінару
  • Вимкніть зовнішні подразники
  • Переконайтеся в готовності помічника – людини, яка допомагає спікеру проводити вебінар. Він відповідає на запитання у чаті, виконує невеликі роботи. [/toggle]

[toggle title=”7. Підведіть підсумки“]

  • По завершенню вебінару, відправляємо фінальний лист учасникам. Якщо є можливість, то запрошуємо в закриту групу в соціальній мережі.
  • У разі, якщо вебінар був відкритим, то можна розміщувати відредагований запис на майданчиках[/toggle]

Обов’язково опублікуйте новини на своїх сайтах, на сайтах інфопартнерів, на своїх сторінках у соціальних мережах, в групах, про те, що був проведений дуже цікавий вебінар, який можна подивитися за наступним посиланням (і ваше посилання).

Після виконання, всіх перерахованих вище етапів – поверніться до пункту 1: 

Чи досягли Ви мети, яку перед собою поставили?