Виконуючи будь-яку роботу, ми завжди знаходимося в радісному збудженні, передчуваючи майбутній результат. При цьому, найчастіше спрацьовує принцип Вінні- Пуха – «чим більше, тим краще».
І проводити вебінари в цьому відношенні заняття дуже благодатне – результати, як правило, завжди вище очікувань. Тим не менш, ставитися абияк до їх організації не варто.
Нижче ми наводимо список дрібниць, з яких складається враження у слухачів про ваше вебінарі.
Підготовку до вебінару слід починати хоча б за місяць, особливо якщо ви проводите його в перший раз або у вас новий спікер. Звичайно, з досвідом, на підготовку буде йти значно менше часу.
Не сформулювавши чітко мету вашого вебінару, ви не зможете визначити ні цільову аудиторію, ні те, наскільки ефективним був захід. Та й вирішити яку рекламу давати, буде теж досить складно. Отже, для чого вам потрібен вебінар?
Навчити співробітників, підняти їх рівень кваліфікації, заробити грошей, сповістити світ про нову послугу.
Усі люблять подарунки, особливо упаковані в красивий папір. Звичайно, ваш вебінар сам по собі вже відмінний подарунок для слухача, але «упакувавши» його відповідним чином ви додасте своєму онлайн – заходу ще більшої значущості. Ілюстрації, сторіночка з найбільш корисними тезами, креативний опис вебінару – все це тільки приверне користувача, доведе, що він має справу з професіоналами, людьми, що поважають свій і чужий час.
Сторінки з описом можна створювати на своєму сайті, а можна скористатися сервісами для односторінкових сайтів.
Зворотний зв’язок – це те, що дозволяє користувачеві, відчути себе єдиним і неповторним, він персоналізує онлайн спілкування, створюючи ілюзію живого контакту. Саме тому, відразу підготуйте шаблони листів. Зберіть в одному файлі всі контактні дані учасників (імена, e – mail), які вам необхідні.
Вам обов’язково знадобляться листи :
- Після оплати вебінару. Вони обов’язково повинні містити слова подяки за оплату. Крім цього, у вас є можливість отримати інформацію від користувача про його очікування від вебінару, його освіту, професії. Для цього варто лише задати відповідні питання в листі. При цьому, ви не тільки станете власником, корисної інформації, але і втягне слухачів у вебінар задовго до його безпосереднього початку.
- Нагадування про оплату за вебінар ( розсилають користувачам. Які на вебінар зареєструвалися, але оплачувати його не поспішають).
- Нагадування про час і дату початок вебінару за один день.
- Лист, який містить посилання на участь у вебінарі та уточнення часу. Для того, щоб не виникало плутанини цей лист розсилається безпосередньо в день онлайн -семінару.
- На закінчення, лист – подяка за участь у вебінарі, прохання оцінити його, а також посилання на запис онлайн – семінару або матеріали з нього.
Після того як ви визначилися зі своєю цільовою аудиторією, необхідно продумати з яких сайтів ви можете залучити відвідувачів на вебінар. Таким чином, ви отримуєте список потенційних інфопартнеров.
Далі йдуть :
- Дзвінки.
- Листи інфопартнерам, в яких докладно описано сам захід та умови співпраці.
Найчастіше це прохання додати інформацію в розсилку і, розмістити банер на сайт. В обмін на сайті вебінару розміщують посилання на сайт, а його презентація додається в роздаткові електронні матеріали. Особливо цінні інфопартнери отримують безкоштовні квитки на участь у вебінарі.
Щоб уникнути непорозумінь. Всі домовленості краще зафіксувати в окремому файлі.
![0b257a[1]](http://cikt.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/02/0b257a1.jpg)
Роздатковий матеріал теж має бути підготовлений і оформлений відповідним чином.
- Файл- заставка, на якому представлені логотипи інфопартнеров.
- Презентація в ppt (pptx) або pdf форматі.
- Електронна «роздатка» – заархівований файл, в якому викладені спецпропозиції інфопартнерів. Все це можна розіслати прямо усередині вебзалу використовуючи вбудований функціонал.
- Ще раз нагадайте спікеру про функціонал залу, який він може використовувати:
- Перевірте, що включений запис вебінару
- Вимкніть зовнішні подразники
- Переконайтеся в готовності помічника – людини, яка допомагає спікеру проводити вебінар. Він відповідає на запитання у чаті, виконує невеликі роботи.
- По завершенню вебінару, відправляємо фінальний лист учасникам. Якщо є можливість, то запрошуємо в закриту групу в соціальній мережі.
- У разі, якщо вебінар був відкритим, то можна розміщувати відредагований запис на майданчиках
Обов’язково опублікуйте новини на своїх сайтах, на сайтах інфопартнерів, на своїх сторінках у соціальних мережах, в групах, про те, що був проведений дуже цікавий вебінар, який можна подивитися за наступним посиланням (і ваше посилання).
Після виконання, всіх перерахованих вище етапів – поверніться до пункту 1:
Чи досягли Ви мети, яку перед собою поставили?