5 питань, на які повинна відповідати головна сторінка сайту

Якщо в офлайн-світі людини «зустрічають по одягу, а проводжають по розуму», то в онлайні зустрічають по дизайну, а проводжають за змістом. Головна сторінка сайту – це ваше обличчя в інтернеті і перше, що потрапляє на очі відвідувачеві. Другого шансу справити перше враження не буде: ваша головна повинна бути максимально чіткою і привабливою, та так, щоб ніяких питань не залишалося.

Яку інформацію шукає відвідувач при першому відвідуванні сайту? В цій статті сформулювано 5 ключових питань, на які Ваша головна сторінка повинна дати відповідь. Візьміть їх за основу, і ви не упустите жодного відвідувача.

Яка мета сайту?

Відповідь на це питання має звучати голосно і чітко. Якщо мета сайту – просування бізнесу, відвідувачі першим ділом повинні побачити ваш логотип. Це правило поширюється на сайти-портфоліо і на всі ресурси, які рекламують послуги. Відразу ж давайте зрозуміти, хто ви такий, не чекайте, поки у людей виникнуть питання і здивування. Ось декілька корисних порад по створенню логотипу.

jamandoil[1]

Чим Ви займаєтесь?

Намагайтеся, щоб люди відразу ж розуміли, які послуги Ви надаєте. Просто кажучи – чим Ви можете бути їм корисні. Якщо Ви, наприклад, фотограф, дизайнер або перукар, то так і пишіть. Розповідати про себе можна по-різному, в більшості випадків досить просто додати заняття або рід діяльності поруч зі своїм ім’ям або логотипом. Пам’ятайте: стислість – сестра таланту.

description[1]

Що можна знайти на сайті?

Своєчасна відповідь на це питання – третій крок на шляху до ідеальної головної сторінки. Сайти, як ми знаємо, бувають різні. Є прості, з мінімумом деталей, а є, навпаки, багатосторінкові, з горою контенту. Незалежно від того, який стиль Ви вибрали, обов’язково пропрацюйте навігацію, щоб відвідувачі могли легко знайти потрібну їм інформацію. Зробіть акуратне і красиве меню і подбайте про те, щоб порядок сторінок на сайті відповідав візуальної ієрархії. До речі, в роботі над поліпшенням навігації може придатися фіксований хедер – читайте тут про його переваги.

Home-page-5-questions-3[1]

Чим Ваш сайт відрізняєтесь від інших?

Ось і прийшов час згадати слово «бренд». Для початку вирішіть, які асоціації повинен викликати ваш сайт. Придумайте власний стиль і дизайн: коли справа доходить до самопрезентації в інтернеті, шрифти, кольори, іконки і якісні зображення можуть багато про Вас розповісти. Якщо веб-дизайн здається вам чимось позамежно складним, не переживайте. Краще візьміть собі за правило регулярно читати відповідний розділ в блозі Wix.

brand4[1]

Що робити далі?

Коли відвідувач отримав всю важливу інформацію, його потрібно перенаправити в інші розділи сайту. Які саме – залежить від ваших цілей і завдань. Це може бути галерея робіт, розділ з товарами або сторінка з відгуками. Тут вам знадобляться конкретні заклики до дії. Вони можуть виглядати по-різному – у вигляді кнопки з написом «Подивитися роботи» або іконки «Дізнатися більше», але суть у них завжди одна: підштовхнути відвідувача до потрібної вам дії.

hotel[1]

Готові створити свій неповторний сайт? Подивіться безкоштовні шаблони WiX, виберіть свій, і починайте творити!

За матеріалами WiX.com

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *