5 типових помилок при створенні сайту

Типові помилки при створенні сайту, яких слід уникати:

illustration2-Converted-01[1]

Невдала навігація

Перша ознака цієї помилки – коли потрапивши на сайт, користувач не може зрозуміти, де і як знайти ту інформацію, яка його цікавить. Наприклад, це може статися, якщо на сайті важко знайти посилання, кнопки не розташовані на очевидному місці або попросту їх не видно.

Навігація сайту повинна бути максимально інтуїтивною, доступною та зрозумілою кожному. Користувач повинен знайти те, що він шукає, за мінімальну кількість кліків миші. Щоб підвищити ефективність навігації сайту, дотримуйтесь послідовності при розміщенні хедера, футера і навігаційної панелі на кожній сторінці. Забезпечте відвідувачам сайту легкий доступ до кожної сторінки сайту.

2-wrong-navigation[1]

Не робіть кнопки навігаційного меню по всій сторінці – вона повинна бути проста у використанні.

Бардак на головній сторінці

Головна сторінка сайту справляє перше враження на його відвідувачів. Скористайтеся цією можливістю, щоб заманити користувача і змусити його затриматися на вашому сайті як можна довше. Якщо головна сторінка має занадто багато картинок та тексту, як журнал «Веселі картинки», відвідувач швидше за все просто розвернеться і залишить сайт.

«Менше – це більше», напевно, найвідоміша фраза, що ілюструє головний принцип веб-дизайну. Ви можете надати вашої аудиторії обширну кількість інформації, але Вам доведеться подати її у найбільш простому і зручному форматі. Намагайтесь не писати довгих текстів. Для розміщення великої кількості зображень, скористайтеся галереєю зі слайдером, де кожну фотографію можна подивитися окремо.

3-TMI[1]

Відсутність заклику до дії

Заклик до дії – це візуальний елемент, мотивуючий відвідувача до певної дії. На сторінці сайту цю роль виконує, як правило, Кнопка або посилання. Суть дії, до якого Ви прагнете підштовхнути відвідувача, залежить від призначення сайту: це може бути покупка, реєстрація, підписка на розсилку, перегляд фотографій, прохання поділитися інформацією в соціальних мережах та інше … Будьте конкретні у визначенні свого заклику до дії.

Хоч гумор і дотепність вітаються при створенні контенту, із закликом до дії жарти погані; він повинен бути найбільш простим і безпосереднім. Пам’ятайте, що ваша мета – змусити користувача діяти!

3-CTA2[1]

Застарілий контент

Ви ж не хочете справити враження, ніби ви швиденько скомпонували сайт і кинули його напризволяще? Доведіть онлайн світові, що ваш сайт діючий і завжди відкритий для пропозицій. Коли відвідувачі сайту зв’язуються з вами, вони хочуть отримати негайну відповідь на свій запит. Якщо сайт виглядає занедбаним, вони не стануть звертатися до Вас.

Частота оновлення контенту також впливає на позицію сайту у видачі пошукових систем. Чим свіжиший контент, тим частіше сайт індексується пошуковиками. Навіть якщо сайт є всього лише онлайн-візиткою, Вам слід оновлювати хоч раз на рік.

5-not-updated[1]

Останні новини з 2011 року? Здається, пора оновити контент

Поспішна публікація

Конструктор сайтів Wix дає вам всі необхідні засоби для самостійної побудови сайту. Тим не менш, вам все ж доведеться упевнитися в правильності, справності посилань, вирівнювання графічних елементів та інших дрібних деталей, які так легко пропустити. Перевірили сайт самі, дайте іншому: додатковий погляд зі сторони ніколи не завадить.

Справа не тільки в друкарських помилках. Дивлячись на сайт вперше, сторонній користувач зможе дати вам повноцінний відгук про планування сайту в цілому, і напевно підкаже пару корисних порад. Для того й потрібні колеги та друзі, чи не так?

5-mistakes[1]

Готові застосувати знання? Відкрийте редактор Wix і доведіть свій сайт до досконалості! Якщо у вас ще немає свого сайту на Wix, ніколи не пізно почати. Відкрийте один з безкоштовних шаблонів, натисніть «Редагувати» і створіть сайт своєї мрії.

За матеріалами WiX.com

Напишіть відгук