Як створити ефектну головну сторінку: 10 «можливо» і «не можливо»?

Головна сторінка – це візитка вашого сайту по якій ви зустрічаєте відвідувачів. Тут не обійтися просто хорошим дизайном; якщо ви хочете, щоб до вас стікалися натовпи, – ви повинні створити сторінку, яка могла б чітко передати суть вашого сайту «одним махом». Ось основні правила, яких варто дотримуватися, щоб створити головну сторінку, здатну привернути увагу користувачів з самого першого моменту.

Структура

Структура головної сторінки повинна бути простою і не містити нічого зайвого. Не перевантажуйте користувачів занадто великою кількістю інформації і картинок. Ви скоріше продемонструєте свій професіоналізм і організованість, якщо подасте контент сайту в акуратному і добре продуманому вигляді.

Можливо: виберіть структуру, яка буде зрозуміла і легка у використанні. Помістіть найважливіший контент та зображення у верхню частину сторінки, куди обов’язково впаде погляд користувача.

Не можливо: чи не захаращувати головну сторінку занадто великою кількістю зображень, іконок, кліпартів, банерів і нескінченним текстом. Відвідувач не повинен втрачати багато часу на пошук цікавої для нього інформації

1-RU[1]

Зображення

Одна картинка краще тисячі слів, але ж? Коли мова йде про головну сторінку вашого сайту, ці слова безумовно вірні. Фотографії можуть прекрасно розповісти відвідувачам про Вас і ваш проект. Якщо у вас немає можливості використовувати знімки високої якості, можна підібрати щось з Колекції Wix, де зібрані тільки професійні фотографії.

Просто дотримуйтесь наступною схемою: перейдіть в редактор Wix → Додати → Фото → Замінити фото → Безкоштовно від Wix. Ви також можете скористатися цим прекрасним джерелом безкоштовних фотографій. Хороша фотографія може замінити безліч рядків тексту – використовуйте це собі на руку.

Можливо: використовуйте фотографії високої якості, які викличуть у користувачів бажання продовжити вивчення вашого сайту. Ніщо не демонструє непрофесіоналізм так явно, як неякісні знімки.

Не можливо: зовсім не обов’язково виставляти на показ всі фотографії, які у вас є. Пари хороших знімків буде достатньо.

2[1]

Кольори і фон

Ці прості, але в той же час важливі елементи задають тон Вашого сайту, так само як і всього сайту. Враховуючи це, вам варто як слід подумати над їх вибором. Редактор Wix полегшує це завдання, надаючи вам сотні прекрасних фонів і колірних палітр. Ви можете спробувати кожну з них, щоб подивитися, яка більше підходить вашому сайту, або створити свою кольорову схему. Ви також можете завантажити своє зображення і встановити його як фонове для вашого сайту.

Можливо: використовуйте кольорову схему і фон, які добре працюють разом, щоб зміцнити ваш бренд.

Не можливо: уникайте використання занадто великої кількості різних кольорів і не використовуйте фон, який перетягував б на себе увагу з основних ілюстрацій і тексту.

3[1]

Кнопки

Не на кожній головній сторінці повинні бути кнопки, але якщо ви збираєтеся використовувати їх, робіть це правильно. Кнопки із закликом до дії ведуть на інші сторінки, сайти, промоакції, продуктові каталоги тощо. Якщо ваше завдання переконати користувачів клікнути на кнопку і зробити перехід, ви повинні вміти викликати у них це бажання.

Можливо: текст на кнопці повинен бути коротким і чітким – постарайтеся обмежитися чотирма словами.

Не можливо: ваш заклик до дії не повинен залишитися непоміченим. Якщо ви хочете, щоб користувачі кликали по кнопках, вам варто ретельно продумати їх положення на сторінці.

4-ru[1]

Текст

Складно створити ідеальну головну сторінку, не використовуючи текст. Ваше основне завдання полягає в тому, щоб користувачі моментально вловили суть вашого сайту. Але не забувайте, що дати більш детальну інформацію ви зможете на інших сторінках сайту, так що не варто писати цілий роман на головній. Наприклад, немає сенсу розписувати свою біографію на головній сторінці, якщо у вас є для цього розділ «Про мене». Заглибившись в написання тексту, ви можете перестаратися і в підсумку втомити своїх відвідувачів читанням.

Можливо: регулярно оновлюйте текст на головній сторінці. Таким чином, ви дасте користувачам знати, що інформація на вашому сайті актуальна і їй можна довіряти.

Не можливо: перестаратися. Ніхто не шукає в інтернеті сторінку, за читанням якої можна було б провести кілька годин. Не змушуйте користувачів втрачати дорогоцінний час, читаючи зайву або повторювану інформацію.

5-RU[1]

За матеріалами WiX.com

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *