Що таке ключові слова і як їх використовувати?

Якщо ви вже взялися за створення сайту, то напевно встигли зустрітися з таким терміном, як «ключові слова». Термін «ключові» в самому визначенні обраний зовсім не дарма. Це якнайкраще передає всю важливість ключових слів, які, по суті, є одним з головних факторів, що впливають на ранжирування сайту пошуковими системами.

Тому, чим швидше ви зможете розібратися з ключовими словами і осягнути нескладні секрети їх правильного використання, тим швидше ваш сайт почне привертати до себе увагу користувачів інтернету.

Keywords-in-search[1]

Що таке ключові слова?

«Ключові слова (анг.Keywords) являють собою слова (або їх набір), які описують тему сайту або текст, і використовуються пошуковими системами для забезпечення точної відповідності (релевантності) результатів пошуку».

Іншими словами, саме за допомогою ключових слів ви повинні описати свій сайт, а пошукові машини Google, Yandex, Bing тощо. На підставі такого «опису» включать ваш сайт в пошукову видачу при обробці користувача запитів, відповідних вашій тематиці. Для полегшення розуміння суті ключових слів, їх можна порівняти з хештегом, використовуваними в Інстаграм або Твіттері.
Складно? Насправді працювати з ключовими словами досить легко і навіть цікаво. А керуючись нашими порадами і підказками, ви дуже скоро станете справжнім експертом за ключовими словами!

Чому ключові слова важливі?

Уявіть, що ви надаєте послуги з виготовлення меблів для кухні під замовлення. Ваші виробничі потужності знаходяться в місті Львів, відповідно послуги обмежені певним регіоном. Ви створили дуже симпатичний і сучасний сайт і цілком очікувано сподіваєтеся, що він приведе до Вас багато нових замовників.

В ідеалі, до Вас на сайт повинні заходити жителі Львова та області, які хочуть замовити меблі для кухні. Тисячі «чудо-майстрів», які цікавляться самостійним виготовленням меблів, відвідувачі із Одеси і безліч інших «нерелевантних» відвідувачів навряд чи принесуть вам користь. Але як же залучити на сайт саме свою цільову аудиторію?

Складання ключових слів дозволяє чітко ідентифікувати ваш сайт в очах пошукових машин. Правильно підібрані «ключі», використані в потрібних місцях, є гарантією того, що пошуковик включить посилання на ваш сайт в усі релевантні запити.

seo[1]

Як підібрати ключові слова для мого сайту?

Напевно ви вже чули таке слово, як SEO. Ця англійська абревіатура означає «пошукова оптимізація». Дане поняття включає в себе широкий ряд прийомів, спрямованих на підвищення рейтингу сайту в пошуковій видачі. Так от, правильний підбір і використання ключових слів стануть запорукою вдалою SEO-оптимізації вашого сайту.

Складання списку ключових слів досить простий і цікавий процес. Повертаючись до нашого прикладу, спробуйте уявити себе в ролі свого потенційного клієнта. Складіть список запитів, які цілком міг би задати ваш потенційний відвідувач/клієнт.

Це буде початковий список ключових слів для вашого сайту, наприклад:

  • кухня під замовлення у Львові
  • меблі для кухні
  • кухонний куточок Львів

Чисельність варіантів обмежується лише вашою фантазією. Зверніть увагу, що ключове слово може складатися з декількох слів. Як правило, 3-4 слова в запиті є золотою серединою при підготовці ключових слів.

many-words[1]

Готово? Вітаємо, менша частина справи виконана! Переходимо до більш кропіткої роботи.

Далі Вам належить визначити, наскільки складений список ключових слів відповідає реальним пошуковим запитам. Адже цілком можливо, що ваші потенційні клієнти введуть в рядок пошуку, скажімо «кухонні меблі», і пошукач не знайшовши у вас таких ключів просто не включить ваш сайт у видачу.

Є зручні сервіси для підбору ключових слів пропонують найбільш поширені у нас Google і Яндекс. З їх допомогою ви легко отримаєте реальну статистику спочатку складених запитів і дізнаєтеся, наскільки висока їх конкуренція. Можна прив’язати запит до певних географічних регіонів, а також отримати різні комбінації «ключових слів» за вказаним набором.

Не засмучуйтеся, якщо виявите, що якесь ключове слово з раніше підготовленого списку в пошуковому рядку з’являється всього лише 5 разів на місяць. Просто підберіть інші комбінації слів, статистика по яких буде відповідати вашим очікуванням.

Зверніть увагу: ключові слова, які характеризуються великою кількістю середньомісячних запитів, як правило, володіють високою конкуренцією. А це означає, що для потрапляння в лідери пошукової видачі по даному запиту, вам буде явно недостатньо лише внутрішньої SEO-оптимізації і підбору ключових слів.

keyword[1]

Для початку варто поборотися за запитами середнього та низького рівня конкуренції, де при правильному вживанні відповідних ключів на своєму сайті, ви зможете відразу опинитися в першій десятці пошукової видачі.

Після того, як остаточний список ключових слів готовий, залишається лише правильно використовувати їх, або як кажуть фахівці з просування «виконати внутрішню оптимізацію сайту».

Де потрібно використовувати ключові слова?

Існує кілька областей вашого сайту, в які необхідно помістити зібрані ключові слова:

  • Заголовки і опис сайту (і кожної сторінки окремо)
  • Підзаголовки H1
  • Вміст
  • Внутрішні і зовнішні посилання
  • Текстові описи до зображень

Редактор Wix дозволяє легко заповнити заголовки та описи для кожної сторінки вашого сайту. Не нехтуйте цією можливістю і використовуйте при цьому ключові слова. Це зробить ваш сайт більш привабливим в очах пошуковиків. Ось пара корисних посилань: про додавання описів до зображень описано в статті, а якщо ви не знайомі з терміном «Тема H1», Вам сюди.

Пам’ятайте, секрет успішного використання ключових слів можна вмістити в одну фразу: “ключові слова повинні гармоніювати з рештою контентом на вашому сайті”.

Чому не можна перенасичувати сайт ключовими словами?

Пошукові машини дуже добре розпізнають випадки, коли присутня зловживання ключовими словами, наприклад, надмірне їх кількість або невідповідність «ключів» решті вмісті сайту. У такому випадку, пошуковики безжально карають порушників, аж до того, що сторінки сайту, «заспамленності» ключами, можуть взагалі виключатися з індексування.

postits[1]

Для того, щоб виконати якісну SEO оптимізацію свого сайту і «не наламати дров», обов’язково ознайомтеся зі списком поширених помилок в SEO.

Без сумнівів, правильне використання ключових слів дозволить залучити нових користувачів на сторінки вашого сайту. І, що найголовніше – це абсолютно безкоштовно!

За матеріалами WiX.com

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *