Тренди у веб-дизайні на 2015 рік

Платформа Wix не тільки зручна, але і сучасна платформа, тому розробники Wix уважно стежать за всім, що відбувається. В 2015 році користувачів інтернет простору чекають дуже цікаві тренди:

Додати медіафайлwebdesgin-trends_image-2[1]

 

Матеріальний дизайн

Різновид «плоского» дизайну, яка придумана компанією Google. В основі ідеї лежать традиційні техніки дизайну і реальні фізичні явища, адаптовані під веб. В результаті виходять багатошарові інтерфейси, здатні передавати особливості матеріалів, освітлення та імітувати рухи з реального світу. Приклад того, як це виглядає, можна подивитися за посиланням.

Анімація

Протягом декількох років веб-дизайнери переконували онлайн-галузь позбутися анімації раз і назавжди, а зараз вона раптом різко увійшла в моду. Що ж змінилося? По-перше, анімаційні ефекти стали осмисленими і акуратними, і дизайнери зрозуміли, як ними потрібно користуватися. По-друге, зараз ці ефекти роблять акцент на русі, переходах і ненастирливо на підказках, які позначають якусь дію. Ось тут можна почитати про те, як додати анімацію на Wix-сайт.

Text[1]

Прозорі кнопки

Забудьте про яскраві кнопки, які закликають до дії. Зараз в моду входять прості і прозорі елементи, відокремлені від фону тонкою рамкою. Вони, як правило, більше, ніж стандартні кнопки і знаходяться на самому помітному місці сторінки. Скромний зовнішній вигляд зовсім не означає, що такі кнопки ніхто не помічає і не натискає, навпаки, людям дуже подобається їх витончена простота і доречність. Платформа має готовий шаблон якраз з такими елементами (а на сайті Urban Cup цей тренд вже використовується).

GHOSTBUTTONS2-new[1]

Сторітеллінг

Сторітеллінг у веб-дизайні означає, що сайт повинен розповідати відвідувачам історію – не в буквальному сенсі, звичайно, а через відчуття, які виникають у людини в момент перегляду. Для цього можна використовувати пов’язані за змістом картинки і тексти або інтерактивний скролінг, щоб читач був не просто глядачем, а й учасником. Існує маса способів розповісти історію за допомогою дизайну, і ми сподіваємося, що в 2015 році цей тренд стане ще популярнішим.

storytelling[1]

Картковий дизайн

Більш гнучка і демократична версія так званого «плиткового дизайну», про яку світ вперше дізнався в 2010 році завдяки сервісу Pinterest. Картки зараз використовуються в якості відправної точки для руху по сайту: це анонс того матеріалу, який відкриється при кліці. У 2015 році картковий дизайн буде розвиватися далі, з’являться нові стилі та інтерактивні опції. Якщо ви хочете зробити такий сайт, то рекомендуємо взяти за основу цей шаблон.

cards-design[1]

Відео в якості фону

Красиві відео, не обмежені рамкою відеоплеєра, класно виглядають і витісняють традиційні фонові зображення. І не дивно – це незвичайно та красиво, з відео можна придумати що-небудь новеньке і воно добре поєднується з ідеєю сторітеллінга, про який йдеться вище. Такий фон визначає концепцію всього сайту, оживляє його і створює динаміку. Подивіться сайт Zenit та оцініть, наскільки це красиво.

background[1]

Скролінг замість кліків

Хороший приклад того, як мобільні інтерфейси вплинули на веб-дизайн. Поширеність тач-пристроїв змінила спосіб взаємодії зі сторінками: прокрутка тепер дія звична, а «кликання» – менш інтуїтивний і природний спосіб навігації. Зараз прийнято розміщувати контент на окремій вертикальній сторінці і ділити його не так на розділи, а на «екрани». Сайт Madsschou, зроблений на Wix, відмінно цю думку ілюструє.

scroll[1]

Мікровзаємодія

На веб-дизайн 2015 року вплинуть нові способи зацікавлювати відвідувачів сайтів. Логіка така: кожен раз, коли ви просите людини виконати якусь дію, народжується взаємодія. Перехід в сторону мікровзаємодії – це спроба створити якомога більше приводів для якихось невеликих дій. Класичні приклади – це віконце для e-mail-підписки або фіча, за допомогою якої можна ставити оцінки. Чи з’явиться щось нове в 2015 році? Так, звичайно, світ не стоїть на місці.

subscribe-RU[1]

Малюнки від руки

Ілюстрації завжди були важливим елементом веб-дизайну, але зараз ми спостерігаємо, що перевага віддається зображенням, немов намальованим від руки. Ні, вони не виглядають аматорськими, а підкреслюють індивідуальність і привносять щось авторське – те, чого так не вистачає «випрасуваним» роботам професійних ілюстраторів. Наші користувачі Джо і Ліза зрозуміли це і прикрасили свій сайт такими малюнками.

illu[1]

Сховані меню

Ще один приклад того, як мобільні пристрої змінили світ веб-дизайну. На екранах смартфонів і планшетів, як ми знаємо, не так багато місця, а навігаційне меню заховано за іконкою в кутку екрану. Дизайнери спробували зробити те ж саме на великому екрані і побачили в цьому естетичний і практичний сенс. Меню не видно до тих пір, поки в ньому немає потреби, а коли є, то його легко активувати один кліком мишки або просто наведенням курсора.

За матеріалами WiX.com

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *