Найпопулярніші онлайн додатки для управління задачами (To-Do Lists)

Списки задач та можливість управління ними значно полегшують планування робочого процесу, розподіл часу та допомагають не забувати про важливі деталі. Те, для чого раніше використовувався звичайний блокнот, наразі може втілюватись сотнями додатків для управління задачами та списками. Питання в тому, як обрати найкращий сервіс для своїх цілей?

Навіщо нам потрібні застосунки для управління задачами?
У сучасному світі багатозадачності для збереження продуктивності та контролю над всіма поточними та запланованими завданнями надзвичайно важливим є планування. Програми для управління задачами допомагають:
1. Організовувати час
Коли одночасно йде робота над кількома проєктами, додатки допомагають маркувати завершені та процесні задачі, виставляти пріоритети та дедлайни, відслідковувати, щоб жодна частина роботи не залишилась поза увагою.
2. Підтримувати баланс роботи та особистого життя
Планування дозволяє відділити робочий час від персонального та створювати окремі списки справ для різних сфер свого життя.
3. Підвищити мотивацію
Чітко прописані цілі, задачі, час та етапи їх виконання зменшують рівень прокрастинації та дозволяють точніше оцінювати об’єм роботи та отриманий результат, що, в свою чергу, сприяє отриманню більшого задоволення від робочого процесу.
4. Зменшити рівень стресу
Додаток для управління задачами забирає на себе функцію запам’ятовування, що і коли необхідно зробити, тому користувач відчуває менший стрес через можливість щось забути або виконати невчасно. До того ж, коли немає необхідності тримати в пам’яті велику кількість дат та планів, звільняється розумовий ресурс для вирішення інших задач.

Які характеристики роблять застосунок ідеальним для управління задачами?
Хороший додаток дозволяє створити із хаосу упорядкований простір. Він не має бути складним, та повинен:
– дозволяти швидко організовувати завдання;
– мати кілька способів упорядковування інформації (списки, мітки, проєкти, дати виконання тощо);
– повідомляти про встановлені дедлайни;
– пропонувати прості інтерфейси, які не відволікають увагу від основного функціоналу;
– назначати завдання кільком особам та розподіляти обов’язки;
– дозволяти синхронізуватись з іншими платформами, які Ви використовуєте;
– створювати підзадачі до вже існуючих задач.

Найпопулярніші застосунки, які допомагають тримати Ваше життя під контролем:

MicrosoftToDo_logo

Microsoft To Do

 

Дозволяє:

  • оптимізувати денні справи за допомогою подання «Мій день»;
  • синхронізувати задачі на всіх своїх пристроях;
  • надавати спільний доступ до управління списками;
  • розбивати великі завдання на дрібніші;
  • встановлювати терміни виконання;
  • додавати нагадування.

MsToDo_screen

 

Todoist_logo

Todoist

 

Дозволяє:

  • швидко додавати задачі;
  • встановлювати періодичність повторюваних завдань;
  • створювати розділи та підзадачі;
  • встановлювати пріоритети та обрані списки;
  • надавати доступ для спільної роботи з задачами;
  • залишати коментарі до задач та проєктів;
  • візуалізувати продуктивність;
  • сортувати списки;
  • позначати статус задач.

Todoist_screen

 

GoogleTasks_logo

Google Tasks

Сервіс Google tasks повністю інтегрований з іншими сервісами Google такими як електронна пошта, календар та  іншими.

Дозволяє:

  • створювати та організовувати задачі;
  • формувати списки завдань;
  • імпортувати нагадування з електронної пошти та календаря в завдання;
  • додавати підзадачі до завдань;
  • встановлювати дедлайни та повторюваність подій.

GoogleTasks_screen

 

TickTick_logo

TickTick

 

Дозволяє:

  • організовувати завдання у трирівневій системі (проєкт, задача, чек-лист);
  • встановлювати цілі та пріоритетність;
  • сортувати списки задач;
  • прив’язувати задачі до георгафічного положення;
  • встановлювати дедлайни та повторюваність задач;
  • делегувати завдання;
  • створювати задачі за допомогою голосового набору;
  • інтегрувати списки з Google-календарем та електронною поштою;
  • додавати примітки та коменарі до задач.

TickTick_screen

 

GoogleKeep_logo

Google Keep

 

Дозволяє:

  • створювати нотатки та списки;
  • організовувати списки за допомогою міток;
  • додавати нагадування за часом та локацією;
  • використовувати кодування нотаток кольором;
  • створювати нотатки за допомогою голосового набору;
  • додавати та розпізнавати відскановані тексти;
  • надавати доступ для перегляду та редагування нотаток і списків;
  • позначати пункти завдань виконаними.

GoogleKeep_screen

 

ToodleDo_logo

 

 ToodleDo

 

Дозволяє:

  • встановлювати нагадування через додаток або електронну пошту;
  • надавати доступ до списків та завдань для спільної роботи;
  • розподіляти завдання між членами команди;
  • додавати файли до завдань;
  • створювати повторювані задачі;
  • прив’язувати виконання завдання до локації;
  • впорядковувати задачі в календарі;
  • створювати нотатки.

ToodleDo_screen

 

AnyDo_logo

Any.do

 

Дозволяє:

  • встановлювати одноразові або повторювані нагадування, включаючи прив’язані до локації;
  • створювати, сортувати списки та надавати до них доступ;
  • маркувати пріоритетність задач;
  • створювати нотатки за допомогою голосового набору;
  • інтегрувати задачі з календаря та Facebook;
  • делегувати задачі;
  • створювати списки покупок.

AnyDo_Screen

 

Сьогодні існує надзвичайно великий вибір додатків для управління задачами, і кожен може обрати найбільш відповідний до власних потреб.

2 Comments

  1. Євгенія

    Мені хотілося б мати якийсь додаток, в якому задачі будуть не списком, а розбиті по групах і щоб якось гарно це було візуалізовано. Ну там окремо група “це я роблю по роботі”, “це мої хатні справи”, це саморозвиток. І відповідно щоб потім можна було подивитися куди більше часу витрачаєш

    Reply
    1. Тетяна Терлецька (Post author)

      Найпростіший варіант – використання Google-календаря. В ньому Ви можете створювати окремі календарі для різних сфер життєдіяльності та вирішувати, які з них мають відображатися в загальному календарі. Задачі з кожного календаря відображаються окремим кольором, що дозволить візуально оцінювати співвідношення задач з різних сфер.
      Інша опція, яка може підійти для Вашого запиту, – Trello. Це багатофункціональний інструмент для управління проєктами, який в тому числі дозволяє додавати різні групи задач.

      Reply

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *