З чого почати в YouTube?

На сьогоднішній день заперечувати популярність YouTube вже просто неможливо. Кожен день відеохостинг збирає мільйонну аудиторію, яка чекає нового видовища.

Щоденне число переглядів відеороликів перевищує 4 мільярди. Читання ранкових газет з успіхом замінилося переглядом свіжого відео, а нікому не відомі таланти в один день стають зірками. Можливості, запропоновані YouTube як звичайним користувачам, так і брендам величезні. Але запорука успішного користування цими послугами – це власний канал.

Більш детально про загальні відомості про «Youtube».

Створення аккаунта

Щоб створити власний канал YouTube потрібен профіль у Google, якщо його немає реєструємося тут.

Потім:

  • Заповнюємо ім’я користувача та розділ «Про канал». Ретельно продумайте опис каналу: незважаючи на те що воно обмежене 1000 символами, за замовчуванням в розділі «Про канал» відображаються тільки перші 250, а інші будуть видні тільки при натисканні посилання “Додатково”. Також обов’язково додайте посилання на сайт та профілі в інших соціальних мережах.

 

YouTube-Blog-Image-2[1]

 

  • Додаємо аватар і обкладинку. Максимальний розмір фото – 1 Мб. Не забувайте, що зображення повинні поєднуватися один з одним.
  • Прописуємо теги, за якими користувачі зможуть знайти канал.
  • У розділі «Вкладки» вибираємо сторінку, яка буде першою відкриватися у нового відвідувача: «Цікаві», «Додані» або «Фід». За замовчуванням варто «Фід». Якщо обраний «Фід», то варто відзначити дії, які буде відображатися на вашому каналі.

YouTube-Blog-Image-3[1]

Більш детально про інтерфейс сервісу  та пошук відео.

Завантаження відео

Як тільки канал створений, саме час почати його наповнювати контентом.  Клікнувши на кнопку «Додати відео» можна:

  • Завантажити вже існуючий відеоролик;
  • Створити відеозапис за допомогою веб-камери;
  • Створити відеоролик з картинок і фото;
  • Транслювати Відеозустріч в Google+.

Стандартний YouTube-аккаунт дозволяє завантажувати відео довжиною до 15 хвилин. Однак можна з легкістю зробити запит на збільшення ліміту:

YouTube-Image-6[1]

Як тільки відео завантажене, необхідно додати інформацію про нього – прописати заголовок, зміст, теги. Не забувайте, що заголовок повинен бути цікавим і привабливим для користувачів, а також по можливості містити ключові слова. Також виберіть для відео найбільш релевантну категорію. Пам’ятайте, що чим більше інформації про ролик надано, тим більш зрозумілі наміри автора модераторам YouTube, і тим менше у ролика шансів бути видаленим.

YouTube-Image-8[1]

У налаштуваннях приватності позначте рівень доступу до відео: публічне, приватне або доступ за посиланням. На канал можна завантажити ексклюзивні ролики і закрити їх від загального перегляду налаштуваннями приватності. Запропонувавши обмеженому числу користувачів посилання на це відео, можна створити у них відчуття унікальності і вплинути на їх лояльність. Наприклад, можна створити 10 – хвилинний навчальний ролик (не забувайте, що він повинен бути корисним і цікавим) , в кінці якого можна помістити наступний заклик до дії «Підпишись на наш канал або сторінку в Facebook і отримай доступ до повної версії ролика».

Перегляди

Як тільки відео завантажене і як слід оформлено, саме час переконатися, що воно досягне своєї аудиторії. Якщо ви хочете, щоб відео отримало якомога більше число переглядів, слід якомога швидше прикувати до нього увагу користувачів: розшарити в соцмережах, використовуючи відповідний функціонал під блоком з відео, додати на різні інтернет ресурси, а також включити email-розсилку.

Аналітика

Статистику переглядів кожного ролика можна швидко подивитися, натиснувши на відповідну кнопку під ним.

tryhghf

Щоб отримати більш розгорнуті дані, потрібно перейти на вкладку YouTube Analytics. Даний інструмент дозволяє швидко оцінити ключові показники ефективності своїх матеріалів на YouTube: інформація про перегляди відео, залученості користувачів, їх демографічні дані. Щоб переглянути будь зі звітів, натисніть на назву відповідного віджета. Усі звіти також можна вивантажити в Excel.

YouTube-Image-17[1]

YouTubе відмінне місце для того щоб взаємодіяти з іншими користувачами, залучати їх, і вчитися у них чомусь новому. Тому не забувайте підписуватися на інші канали – ви не тільки зможете зібрати корисний і цінний контент, а й налагодити спілкування з впливовими користувачами.

За матеріалами SocialMediaToday.com 

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *