Основи роботи в документах Google

Інтерфейс документів Google і основні прийоми роботи в ньому.

Автор: Елена Дегтярева

Більш детальну інформацію можна вивчити за посиланнями представленими нижче:

 ПРИКЛАДИ

Нижче наведені приклади використання Документів Google у педагогічній діяльності.

  • використання елементів веб-квесту (проблемних завдань, об’єднаних загальною темою або ідеєю з елементами рольової гри з покроковим описом процедур).
  • Оцінка проектів допомагає створювати системи оцінювання, побудовані на освоєнні навичок 21 століття та пропонують стратегії інтеграції оцінки в процесі викладання і навчання.
      • У навчальному мережевому проекті “Шпигунські пристрасті” використовується таблиця Знаю – Цікавлюся – Дізнався (З- Ц -Д) або Таблицю Знаю – Цікавлюся – Вмію – Як дізнався (З- Ц -В- Я). Це один з традиційно використовуваних способів схематичної організації знань учнів. Ця проста таблиця активує попередні знання учнів,  з’ясовуючи,  що вони вже знають про предмет. Це дозволяє учням встановлювати власні взаємозв’язки до початку докладного освоєння навчального матеріалу. Учні викладають свої думки в розділі «Знаю» таблиці. Потім учні самостійно або в групі обговорюють питання, які у них виникли про предмет у розділі «Цікавлюся». Коли в учнів починають з’являтися відповіді на ці питання в ході проекту,  вони записують цю інформацію в розділі таблиці «Дізнався». Використовуючи цю таблицю, учні вибудовують смисловий ланцюжок з того, що вони вивчали,  порівнюючи нові знання з тим, що вже знали, і здатні більш ясно викладати свої думки. Цей прийом дозволяє утримувати увагу та інтерес учнів до предмета, а також контролювати навчання. А також цю таблицю можна використовувати як документ для портфоліо учня, щоб побачити те, чого він навчився.
      • У навчальному мережевому проекті “Геній російської науки” використовуються лист самоконтролю команди. Процес самоконтролю здійснюється кожний урок у всіх видах діяльності з предмета, а також фіксується індивідуальний алгоритм дій, що дозволяє кожному учню усунути причини труднощів, прогалини в знаннях, які виявилися при виконанні якогось завдання. Таким чином, школярі не тільки фіксують, але й усвідомлено аналізують процес і результат своєї навчальної діяльності і, як наслідок, отримують інформацію про свої проблеми, успіхи, можливості, і створюють свій план дій (саморозвитку).
      • В навчальному мережевому проекті “І туди, й назад” використовуються “Щоденник мандрівників команди”. Люди в усі часи використовували щоденники для того, щоб аналізувати, що з ними відбувається. Як вони змінюються, що помічають навколо і всередині себе. «Щоденники проекту» не відходять від цієї історичної традиції. За результатами кожного етапу, отримання нового знання учасники та координатори команд публікують свої записи. Нотатки на полях, свої роздуми, знакові цитати і коментарі до них – всьому цьому є місце в Щоденниках проекту.
  • Конструювання завдань на пошук,  відбір,  перетворення,  інтерпретацію інформації з Інтернету:
  • Включення елементів тесту, що поєднує відкриті і закриті питання.
  • Розробка системи завдань на функціональну грамотність, читання при роботі з суцільними і несуцільними текстами:

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *