Все про SEO: що таке тег Title і як його використовувати?

Як вам напевно вже відомо, пошукова оптимізація сайту – процес не з простих і вимагає зусиль з вашого боку. 

Якщо ви вже знайомі з ключовими факторами, які впливають на ранжирування сайту в пошукових системах, вам напевно доводилося чути словосполучення «метатег Title» або «тег заголовка». Давайте зрозуміємо, що це за тег, і як можна його використовувати для підвищення позиції сайту в пошуковій видачі.

how-to-write-seo-titles-2[1]

Що таке метатег?

Метатеги – це текстові описи, які дозволяють пошуковикам зрозуміти тематику вашого сайту. Це ваш спосіб повідомити як пошуковій системі, так і користувачам, що знайшли ваш сайт в пошукових системах, про що ваш сайт (і чому його обов’язково варто відвідати!). При цьому метатеги не відображаються на вашому сайті, а видно лише в пошуковій видачі.

Що таке метатег «title»?

Метатег «title» – це заголовок сайту або окремої сторінки. Тема сайту є найважливішим фактором при ранжуванні в пошукових системах, але не варто нехтувати заголовками сторінок – вони теж допоможуть залучити трафік на ваш сайт.

title-650[1]

Правильне написання тега «title» для сайту нерідко стає найскладнішою частиною креативного процесу при створенні сайту. Навіть якщо ви вже витратили кілька годин на вибір відповідного назви для вашої компанії і відповідного доменного імені, вам доведеться виконати неменшу роботу, коли справа дійде до написання метатега «title» для пошуковиків. Адже заголовок сайту може як допомогти користувачам знайти вас онлайн, так і ускладнити для них це завдання.

Класична структура тега «title» невеликої компанії виглядає так:

Ключові слова | Назва компанії | Адреса *

* Якщо у вас немає адреси, це поле можна пропустити.

Ось кілька важливих порад з написання тега «title», які допоможуть залучити трафік з пошуковиків (як Яндекс, так і Google):

  • Як правило, пошуковики обмежують кількість символів, які можна використовувати в тезі «title». Тому бажано зробити заголовок коротким, легко читаним і добре помітним. Незважаючи на те, що в Wix ви можете написати тег «title» з 70 знаків ми рекомендуємо обмежитися 50-55 включаючи пробіли.
  • Не забувайте, що в різних пошукових «title» буде виглядати по-різному. Якщо якісь із слів тега заголовка співпадуть із запитом користувача, пошуковик виділить ці слова. У результаті розмір поля «title» у видачі збільшиться, тому краще завжди робити його якомога коротшим.
  • Використовуйте вертикальну риску як роздільник між різними категоріями, описаними в полі «title», щоб їх було легше прочитати.
  • Крім пошукових результатів, тег «title» відображається у вкладках браузера і в репоста в соціальних мережах, тому намагайтеся зробити його зрозумілим і акуратним.
  • Ви працюєте в конкретному регіоні? Тоді вкажіть вашу адресу в тезі «title». Таким чином ви підвищите відсоток релевантних відвідувань, так як користувач відразу зрозуміє, чи доступні ваші послуги в його місті. Плюс відвідувачам вашого сайту не доведеться розчаровуватися, дізнавшись, що товар, який сподобався не можна придбати поблизу.

seo-settings-done[1]

 

Напишіть в «title» те, що будуть шукати ваші користувачі

Вид тега «title» залежить від результатів пошукової видачі Google, Яндексу або іншої пошукової ситеми. Якщо запит користувача збігається з тим, що написано у вас в тезі «title», пошукач не тільки покаже ваш сайт у видачі, але і виділить відповідності в тексті. Тому при написанні тегу «title» необхідно враховувати потенційні запити ваших відвідувачів.

У вашому розпорядженні є кілька безкоштовних інструментів для підбору релеваніних ключових слів. Скористайтеся Планувальником ключових слів Google AdWords або Підбором слів Яндекс, щоб з’ясувати, які ключові слова використовують ваші відвідувачі в кожному з пошуковиків. Додайте їх в тег «title», щоб зробити його більш ефективним.

google-keyword-planner-650[1]

 

Покрокова інструкція підбору ключових слів для Вашого заголовка.

  1. Увійдіть у ваш аккаунт в Google Adwords або Яндекс.Дірект.
  2. У Google: перейдіть у вкладку Інструмент → Планувальник ключових слів; Яндекс: на сторінку «Підбір слів».
  3. Знайдіть відповідні ключові слова.
  4. Компаніям, працюючим в конкретному регіоні, потрібно також вибрати регіон, в якому вони хочуть з’являтися в результатах пошуку.
  5. Працюєте по всьому світу? Тоді замість вибору регіону ви можете задати мови пошуку.
  6. Вибравши підходящий регіон і мови, натисніть «Отримати варіанти» або «Підібрати».

Так ви зможете знайти безліч нових ідей для підбору ключових слів, відповідних вашій сфері діяльності.

За матеріалами WiX.com

Leave a Comment

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *